Cryptocurrency - ЕО және Голландиялық революциялық технологияның құқықтық аспектілері - Image

Криптовалюта: ЕО және Голландияның құқықтық аспектілері…

Cryptocurrency: Еуропалық Одақ және Голландия революциялық технологиясының құқықтық аспектілері

кіріспе

Дүниежүзілік өсу және cryptocurrency танымалдылығы осы жаңа қаржылық құбылыстың реттеу аспектілері туралы сұрақтар туғызды. Виртуалды валюталар тек сандық және блокчейн деп аталатын желі арқылы ұйымдастырылған, ол әр транзакцияның қауіпсіз жазбаларын бір жерде сақтайтын онлайн-кітап. Блокчейнді ешкім басқармайды, өйткені бұл тізбектер Bitcoin әмиянына ие барлық компьютерлерде орталықтандырылмаған. Бұл бірде-бір мекеме желіні басқармайды, демек, көптеген қаржылық және заңдық тәуекелдердің болуын білдіреді.

Blockchain стартаптары алғашқы капиталды тарту тәсілі ретінде алғашқы монеталық ұсыныстарды (ICO) қабылдады. ICO - бұл компания операцияларды қаржыландыру және басқа да бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық белгілерді көпшілікке сата алатын ұсыныс. [1] Сондай-ақ ICO арнайы ережелермен немесе мемлекеттік органдармен басқарылмайды. Бұл реттеушіліктің болмауы инвесторлардың ықтимал тәуекелдеріне алаңдаушылық туғызды. Нәтижесінде құбылмалылық алаңдаушылық туғызды. Өкінішке орай, егер инвестор осы процесте қаражатын жоғалтса, оларда жоғалған ақшаны қалпына келтіру үшін стандартталған іс-қимылдар болмайды.

Еуропалық деңгейдегі виртуалды валюталар

Виртуалды валютаны пайдаланумен байланысты тәуекелдер Еуропалық Одақ пен оның институттарының реттеу қажеттілігін арттырады. Алайда, Еуропалық Одақ деңгейінде реттеу айтарлықтай күрделі, өйткені ЕО-ның нормативті-құқықтық базасы өзгеріп отырады және мүше мемлекеттердегі реттеуші сәйкессіздіктер.

Қазіргі уақытта виртуалды валюталар ЕО деңгейінде реттелмейді және ЕО-ның кез-келген мемлекеттік органы тарапынан бақыланбайды және бақыланбайды, тіпті бұл схемаларға қатысу пайдаланушыларды несиелік, өтімділік, операциялық және құқықтық тәуекелдерге душар етеді. Бұл ұлттық билік органдарының cryptocurrency мойындауға немесе ресімдеуге және реттеуге ниеті бар-жоғын қарастыруы керек дегенді білдіреді.

Нидерландыдағы виртуалды валюталар

Голландиялық қаржылық қадағалау туралы заңға сәйкес (FSA) электрондық ақша электронды немесе магниттік түрде сақталатын ақшалай құнды білдіреді. Бұл ақшалай төлем төлем операцияларын жүзеге асыруға арналған және оны электрондық ақшаны шығарғаннан гөрі басқа тараптарға төлеу үшін пайдалануға болады. [2] Виртуалды валюталарды электронды ақша деп анықтау мүмкін емес, өйткені барлық заңды өлшемдер сақталмайды. Егер криптовалютаны заңды түрде ақша немесе электрондық ақша деп анықтау мүмкін болмаса, оны немен анықтауға болады? Голландиялық қаржылық қадағалау заңы аясында криптовалюта - бұл айырбас құралы ғана. Бартерде айырбас саудасымен айналысу еркіндігі бар, сондықтан лицензия түрінде рұқсат талап етілмейді. Қаржы министрі биткоиннің шектеулі қолдану аясын, қабылдау деңгейінің төмендігін және нақты экономикаға байланысты шектеулерді ескере отырып, электрондық ақшаның ресми заңды анықтамасын қайта қарау әлі де құптарлық емес екенін көрсетті. Ол тұтынушы оларды пайдалану үшін тек жауап беретіндігін баса айтты. [3]

Нидерланд округтық соты (Оверейсель) мен Голландияның қаржы министрі сәйкес Bitcoin сияқты виртуалды валюта айырбас құралы мәртебесіне ие. [4] Нидерланды соты апелляциялық шағымында 7: 36-да көрсетілген DCC мақаласында айтылған биткоиндарды сатылған объектілерге жатқызуға болады деп есептеді. Нидерланды Апелляциялық соты биткоиндар заңды төлем құралы бола алмайды, тек айырбас құралы ретінде жарамды деп мәлімдеді. Керісінше, Еуропалық әділет соты биткоиндарды төлем құралы ретінде қарастыру керек деген шешім шығарды, бұл биткоиндердің заңды төлем құралына ұқсас екендігін жанама түрде болжайды. [5]

қорытынды

Криптовалюталарды реттеуді қажет ететін күрделілікке байланысты, ЕО Сотының терминологияны түсіндіруге қатысуы керек деп болжауға болады. Мүше мемлекеттер терминологияны ЕО заңнамаларынан басқаша бейімдеуді таңдаған жағдайда, қиындықтар ЕО заңнамаларына сәйкес түсіндіруге байланысты туындауы мүмкін. Осы тұрғыдан алғанда, мүше мемлекеттерге ұлттық заңнамаларға заңнаманы енгізу кезінде ЕО заңнамалық терминологиясын ұстануды ұсыну қажет.

Ақ қағаздың толық нұсқасын осы сілтеме бойынша алуға болады.

байланыс

If you have questions or comments after reading this article, please feel free to contact mr. Ruby van Kersbergen, attorney-at-law at Law & More via ruby.van.kersbergen@lawandmore.nl, or mr. Tom Meevis, attorney-at-law at Law & More tom.meevis@lawandmore.nl арқылы немесе +31 (0) 40-3690680 нөміріне қоңырау шалыңыз.

[1] C. Bovaird, ICO-ға қарсы IPO: Айырмашылық неде?, Bitcoin Market Journal журналы 2017 ж.

[2] Қаржылық қадағалау туралы заң, 1 бөлім: 1

[3] Министрлік фургон Финляндия, 2013 жылғы желтоқсан, биткоин бойынша сандық деңгейдегі бета-мармидделендірілген зоналармен салыстырғанда, kamervragen-ден гөрі қымбат емес.

[4] ECLI: NL: RBOVE: 2014: 2667.

[5] ECLI: EU: C: 2015: 718.

Law & More