Сот туралы шағым беріңіз

Сот жүйесіне деген сенімділіктің болуы және оны сақтау маңызды. Сондықтан сіз сот немесе сот қызметкерлерінің біреуі сізге дұрыс қарамады деп ойласаңыз, шағым түсіре аласыз. Сіз сол соттың алқасына хат жіберуіңіз керек. Сіз мұны оқиғадан кейін бір жыл ішінде жасауыңыз керек.

Сот туралы шағым беріңіз

Шағым хаттың мазмұны

Егер сізге сот қызметкері немесе сот, апелляциялық сот, сауда және өнеркәсіптің апелляциялық трибуналы (CBb) немесе орталық апелляциялық трибунал (CRvB) судьясы сізді өзім сияқты көрмеген деп санасаңыз, сіз шағым түсіре алады. Мұндай жағдай болуы мүмкін, мысалы, сіздің хатыңызға жауап алу үшін немесе сіздің ісіңізді қарау үшін ұзақ күтуге тура келсе. Немесе сізде сотта жұмыс істейтін бір немесе бірнеше адам дұрыс сөйлеспеді деп ойласаңыз немесе сотта біреудің сізге қалай сөйлегені. Шағым сондай-ақ хаттардың өңі, мазмұны немесе безендірілуі туралы немесе ақпарат бермеу, кеш беру, дұрыс емес ақпарат беру немесе толық емес ақпарат беру туралы болуы мүмкін. Барлық жағдайда дерлік шағым сізге қатысты болуы керек. Сіз соттың басқа адамға жасаған қарым-қатынасына шағымдана алмайсыз; бұл сол адам үшін. Егер сіз өзіңіздің құзырыңызда немесе қамқоршыңызда болған біреудің атынан шағым жасамасаңыз, мысалы, кәмелетке толмаған балаңыз немесе сіздің қамқорлығыңыздағы біреу.

ЕСКЕРТУ: Егер сіз соттың шешімімен немесе сіздің ісіңізді қарау кезінде соттың қабылдаған шешімімен келіспесеңіз, сіз ол туралы шағым бере алмайсыз. Бұл шешімге шағым беру сияқты басқа рәсімдер арқылы жасалуы керек.

Шағым жіберу

Сіз шағымыңызды сот ісі қаралып жатқан сотқа бере аласыз. Мұны оқиғадан кейін бір жыл ішінде жасау керек. Сіз шағымыңызды тиісті сот алқасына жіберуіңіз керек. Көптеген соттар сіздің шағымыңызды цифрлы түрде жіберуге мүмкіндік береді. Ол үшін www.rechtspraak.nl сайтына кіріп, сол жақтағы бағанға «сотқа» деген тақырыпта «Менің шағымым бар» тармағын таңдаңыз. Тиісті сотты таңдап, сандық шағым нысанын толтырыңыз. Содан кейін сіз осы форманы сотқа электронды пошта арқылы немесе кәдімгі пошта арқылы жібере аласыз. Сондай-ақ, сотқа шағымыңызды осы формасыз жазбаша түрде жібере аласыз. Сіздің хатыңызда келесі мәліметтер болуы керек:

  • Сізге шағым түсетін бөлім немесе тұлға;
  • Сіздің шағымдануыңыздың себебі, нақты не болған және қашан;
  • Сіздің атыңыз, мекен-жайыңыз және телефоныңыз;
  • сіздің қолыңыз;
  • сіздің шағымыңызға қатысты құжаттардың көшірмелері болуы мүмкін.

Шағымды қарау

Сіздің шағымыңызды алғаннан кейін, біз алдымен оны қарастыруға болатындығын тексереміз. Егер олай болмаса, сізге мүмкіндігінше тезірек хабарланады. Сіздің шағымыңыз басқа органның немесе басқа соттың жауапкершілігінде болуы мүмкін. Бұл жағдайда сот, мүмкін болса, сіздің шағымыңызды жібереді және сізге осы экспедиция туралы хабарлайды. Егер сіздің шағымыңыз оңай шешілетіндей әсерде болсаңыз, мысалы (телефонмен) сөйлесу арқылы сот сізге мүмкіндігінше тезірек хабарласады. Егер сіздің шағымыңыз қаралса, процедура келесідей:

  • Сот әкімшілігі сіз шағымданып отырған адамға (адамдарға) сіздің шағымыңыз туралы хабарлайды;
  • Қажет болса, сізден іс-шара туралы қосымша ақпарат сұралады;
  • Кейіннен сот алқасы тергеу жүргізеді;
  • Негізінде сізге сот алқасына немесе шағымдар жөніндегі консультациялық комиссияға шағымыңызды одан әрі түсіндіруге мүмкіндік беріледі. Шағым қатысты адам ешқашан шағымды өзі қарастырмайды;
  • Соңында сот алқасы шешім қабылдайды. Сізге бұл шешім туралы жазбаша түрде хабарланады. Бұл әдетте 6 апта ішінде жасалады.

Осы блогтың нәтижесінде сізде сұрақтар туындады ма? Содан кейін хабарласыңыз Law & More. Біздің заңгерлер сізге қуанышпен кеңес береді.

үлес
Law & More B.V.