Қазіргі кезде хэштег тек Twitter мен Instagram-да танымал емес…

# алғыс

Қазіргі уақытта хэштег тек Twitter және Instagram-да танымал емес: хэштег сауда маркасын құру үшін жиі қолданылады. 2016 жылы оның алдында хэштегі бар сауда маркаларының саны бүкіл әлем бойынша 64% -ға артты. T-mobile компаниясының '#getthanked' сауда белгісі бұған жақсы мысал бола алады. Сөйтсе де, хэштегті тауар белгісі ретінде иелену әрқашан оңай емес. Мысалы, хэштег өтініш берушінің өніміне немесе қызметіне тікелей байланыстырылуы керек.

19-05-2017

Құпиялық параметрлері
Веб-сайтты пайдалану кезінде тәжірибеңізді жақсарту үшін cookie файлдарын қолданамыз. Қызметтерімізді браузер арқылы пайдалансаңыз, веб-шолғыш параметрлері арқылы cookie файлдарын шектеуге, блоктауға немесе жоюға болады. Біз сондай-ақ бақылау технологияларын қолдануы мүмкін үшінші тараптардың мазмұны мен сценарийлерін қолданамыз. Мұндай үшінші тарап енгізуіне рұқсат беру үшін төменде таңдаулы түрде келісім бере аласыз. Біз пайдаланатын cookie файлдары, біз жинайтын деректер және оларды қалай өңдейтініміз туралы толық ақпаратты алу үшін біздің Құпиялылық саясаты
Law & More B.V.