NV-заңын және еркек / әйел қатынасын қайта қарау

2012 жылы BV (жеке компания) туралы заң жеңілдетілді және икемді болды. «BV» заңын жеңілдету және икемділік туралы »заң күшіне енген кезде акционерлерге олардың өзара қатынастарын реттеуге мүмкіндік берілді, осылайша компания құрылымын компанияның сипатына және кооперативтік қатынастарға бейімдеу үшін көбірек орын пайда болды. акционерлердің. BV құқығын осылай жеңілдетуге және икемді етуге сәйкес NV (мемлекеттік шектеулі серіктестік) құқығын жаңарту мәселесі шешілуде. Осы тұрғыда NV заңнамасын модернизациялау және ерлер мен әйелдердің теңгерімді қатынасын ұсынатын заңнамалық ұсыныс ең алдымен NV құқығын қарапайым және икемді етуді көздейді, осылайша көптеген ірі мемлекеттік шектеулі (NV) компаниялардың қазіргі қажеттіліктері, тізімделген болса да, жоқ болса да , кездесуге болады. Сонымен қатар, заңнамалық ұсыныс ірі компаниялардың басындағы ерлер мен әйелдер санының арақатынасын теңгерімді етуге бағытталған. Жақында аталған екі тақырыпқа қатысты кәсіпкерлердің күтуге болатын өзгерістері төменде талқыланады.

NV-заңын және әйел / еркек қатынасын қайта қарау

NV құқығын қайта қараудың тақырыптары

NV заңының қайта қаралуы, әдетте, кәсіпкерлердің тәжірибеде орындайтын ережелерге қатысты, бұл ұсынысқа түсіндірме жазбаларға сәйкес. Осындай тар жолдардың бірі, мысалы, миноритарлық акционерлердің жағдайы. Қазіргі кездегі үлкен ұйымдық еркіндікке байланысты, олар көпшіліктің қолайсыздығына ұшырау қаупін тудырады, өйткені олар көпшіліктің талаптарын орындау керек, әсіресе жалпы жиналыста шешім қабылдауға келгенде. (Миноритарлы) акционерлердің маңызды құқықтары немесе көпшілік акционерлердің мүдделеріне қиянат жасамау үшін, Modernization NV Заңының ұсынысы миноритарлық акционерді, мысалы, оның келісімін талап ету арқылы қорғайды.

Тағы бір тар жол міндетті жарғылық капитал. Осы сәтте ұсыныс жеңілдетуді көздейді, яғни жарғылық капиталда акциялардың жалпы санының номиналды мәндерінің қосындысы болатын жарғылық капитал бұдан былай міндетті болмайды. Б.В. Мұндағы идея мынада: бұл міндеттеме жойылған кезде, мемлекеттік шектеулі серіктестіктің (NV) ұйымдық-құқықтық нысанын пайдаланатын кәсіпкерлерге жарғыға бірінші кезекте түзетулер енгізбестен, капитал тартуға көбірек орын беріледі. Егер құрылтай жарғысында жарғылық капитал көрсетілсе, оның бестен бір бөлігі жаңа ережеге сәйкес шығарылған болуы керек. Шығарылған және төленген капиталға қойылатын абсолютті талаптар мазмұны бойынша өзгеріссіз қалады және екеуі де 45,000 XNUMX еуроны құрауы керек.

Сонымен қатар, BV құқығындағы белгілі тұжырымдама: нақты белгінің акциялары NV жаңа заңында орналастырылатын болады. Осыдан кейін белгілі бір белгіні акциялардың жаңа класын құруды қажет етпей, акциялардың бір (немесе бірнеше) сыныбы шегінде акцияларға нақты құқықтарды бекіту үшін пайдалануға болады. Қатысушылардың нақты құқықтары құрылтай шартында қосымша көрсетілуі керек. Келешекте, мысалы, арнайы атауы бар қарапайым акциялардың иесіне құрылтай шартында сипатталғандай, арнайы бақылау құқығы берілуі мүмкін.

Ұсынысқа енгізілген түзетулер енгізілген NV-заңының тағы бір маңызды тармағына қатысты кепіл берушілер мен узуфруктурийлердің дауыс беру құқығы. Бұл өзгеріс кейінірек кепіл берушіге немесе узуфрукторийге дауыс беру құқығын беру мүмкіндігіне байланысты. Бұл түзету сонымен қатар қазіргі қолданыстағы заңнамаға сәйкес келеді және ұсыныстың түсіндірме ескертпелеріне сәйкес, іс жүзінде біраз уақыт болған қажеттілікті қанағаттандырады. Сонымен қатар, ұсыныс осы тұрғыда акцияларға кепілдік беру жағдайында дауыс беру құқығын беру, сондай-ақ құрылған кезде тоқтата тұру жағдайында жүзеге асырылуы мүмкін екендігін одан әрі нақтылауға бағытталған.

Сонымен қатар, NV Заңын жаңарту туралы ұсыныста бірқатар өзгерістер бар шешім қабылдау. Маңызды өзгерістердің бірі, мысалы, отырыстан тыс шешімдер қабылдауға қатысты, бұл топта байланысқан НВ-лар үшін өте маңызды. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, шешімдерді құрылтай жарғысы бұған жол берген жағдайда ғана жиналыстан тыс уақытта қабылдауға болады, егер серіктестіктің акциялары болса немесе сертификаттар берген болса, бұл шешім бірауыздан қабылдануы керек. Болашақта, ұсыныстың күшіне енуімен, жиналыстан тыс уақытта шешім қабылдау барлық жиналыс құқығы бар адамдар келіскен жағдайда, бастапқы нүкте ретінде мүмкін болады. Сонымен қатар, жаңа ұсыныста Нидерландыдан тыс жерде кездесу мүмкіндігі бар, бұл халықаралық деңгейде жұмыс істейтін кәсіпкерлер үшін тиімді.

Соңында, акционерлік қоғаммен байланысты шығындар ұсыныста талқыланады. Осыған байланысты NV Заңын модернизациялау туралы жаңа ұсыныс компанияның осы шығындарды акционерлік актімен төлеуге мәжбүр болатын мүмкіндігін ашады. Нәтижесінде басқарманың тиісті құрылтайшылық актілерін бөлек ратификациялауы айналып өтеді. Бұл өзгеріспен, коммерциялық тіркелімге пайда болу шығындарын жариялау жөніндегі міндеттеме, NV-де болған сияқты, NV үшін де жойылуы мүмкін.

Ерлер мен әйелдердің теңдестірілген қатынасы

Соңғы жылдары әйелдерді жоғары сатыға көтеру басты тақырып болды. Алайда, нәтижелерді зерттеу олардың көңілге қонбайтынын көрсетті, сондықтан Нидерланды кабинеті осы ұсынысты NV заңын модернизациялау және әйелдер мен ерлер қатынасын бизнес-қоғамдастықтың жоғарғы сатысында алға жылжыту үшін қолдануға мәжбүр деп санайды. . Мұндағы идея - жетекші компаниялардың әртүрлілігі жақсы шешімдер мен іскери нәтижелерге әкелуі мүмкін. Іскери әлемдегі барлығына бірдей мүмкіндіктер мен бастапқы ұстанымға қол жеткізу үшін тиісті ұсыныста екі шара қолданылады. Біріншіден, ірі мемлекеттік шектеулі серіктестіктерден басқарма, қадағалау кеңесі және топ-топ үшін тиісті және өршіл мақсатты сандарды тұжырымдау талап етіледі. Сонымен қатар, ұсынысқа сәйкес, олар осыларды жүзеге асыру үшін нақты жоспарлар құрып, процесске ашық болуы керек. Листингілік компаниялардың байқау кеңесінде ерлер мен әйелдердің қатынасы ерлер санының кем дегенде үштен біріне және әйелдер санының үштен біріне дейін өсуі керек. Мысалы, үш адамнан тұратын байқау кеңесі теңдестірілген түрде құрылады, егер оған кем дегенде бір ер адам мен бір әйел кірсе. Бұл тұрғыда, мысалы, кемінде 30% м / ф ұсынуға ықпал етпейтін бақылау кеңесінің мүшесін тағайындау, бұл тағайындау күшін жояды. Бұл дегеніміз, жарамсыз бақылаушы кеңестің мүшесі қатысқан шешімдерді қабылдау нәтижесіздігіне әсер етеді дегенді білдірмейді.

Жалпы, NV заңнамасын қайта қарау және жетілдіру көптеген ашық шектеулі серіктестіктердің қажеттіліктерін қанағаттандыратын компания үшін оң дамуды білдіреді. Алайда, бұл ашық шектеулі серіктестіктің (NV) ұйымдық-құқықтық нысанын пайдаланатын компаниялар үшін бірқатар жағдайлардың өзгеретіндігін өзгертпейді. Осы алдағы өзгерістер сіздің компанияңыз үшін нақты мағынада нені білдіретінін немесе сіздің компанияңыздағы ерлер мен әйелдер қатынасының жағдайы туралы білгіңіз келе ме? Ұсынысқа қатысты басқа сұрақтарыңыз бар ма? Немесе сіз жай NV заңнамасын жаңарту туралы хабардар болғыңыз келе ме? Содан кейін хабарласыңыз Law & More. Біздің заңгерлер корпоративті құқық саласындағы сарапшылар және сізге кеңестер беруге қуанышты. Біз сіз үшін одан әрі дамуды қадағалайтын боламыз!

үлес