NV-заңын және әйел / еркек қатынасын қайта қарау

NV-заңын және еркек / әйел қатынасын қайта қарау

2012 жылы BV (жеке компания) заңы жеңілдетілді және икемді болды. BV Заңын оңайлату және икемділік туралы заңның күшіне енуімен акционерлерге олардың өзара қарым-қатынастарын реттеуге мүмкіндік берілді, осылайша қоғамның құрылымын қоғамның сипатына және кооперативтік қатынастарға бейімдеу үшін көбірек орын жасалды. акционерлердің. BV заңының осы оңайлатылуы мен икемділігіне сәйкес NV (қоғамдық шектеулі серіктестік) құқығын жаңғырту қазір жоспарда тұр. Осы тұрғыда NV заңнамасын модернизациялау және ерлер/әйелдердің теңдестірілген арақатынасы туралы заңнамалық ұсыныс ең алдымен NV заңын қарапайым және икемді етуге бағытталған, осылайша көптеген ірі мемлекеттік шектеулі (NV) компаниялардың ағымдағы қажеттіліктері тізімге енгізілген немесе жоқ. , кездестіруге болады. Сонымен қатар, заңнамалық ұсыныс ірі компаниялардың жоғарғы жағындағы ерлер мен әйелдер санының арақатынасын теңгерімді етуді көздейді. Жоғарыда аталған екі тақырыпқа қатысты кәсіпкерлер жақын арада күтетін өзгерістер төменде талқыланады.

NV-заңын және әйел / еркек қатынасын қайта қарау

NV заңын қайта қарау субъектілері

NV заңын қайта қарау, әдетте, ұсыныстарға түсіндірме жазбаларға сәйкес, кәсіпкерлер тәжірибеде қажетсіз шектеулер ретінде сезінетін ережелерге қатысты. Осындай кедергілердің бірі, мысалы, миноритарлық акционерлердің жағдайы. Қазіргі уақытта бар ұйымдастырудың үлкен еркіндігіне байланысты, олар көпшіліктің қолайсыздығына ұшырау қаупін тудырады, өйткені олар көпшілікке бағыну керек, әсіресе жалпы жиналыста шешім қабылдауға келгенде. (миноритарлық) акционерлердің маңызды құқықтарына қауіп төнуіне немесе мажоритарлық акционерлердің мүдделеріне теріс пайдаланылуына жол бермеу үшін «Модернизация NV» заңының ұсынысы миноритарлық акционерді, мысалы, оның келісімін талап ету арқылы қорғайды.

Тағы бір кедергі міндетті жарғылық капитал. Бұл ретте ұсыныс жеңілдетуді көздейді, яғни жарғылық жарғыда белгіленген, акциялардың жалпы санының номиналды құнының қосындысы болып табылатын жарғылық капитал бұдан былай міндетті болмайды, дәл солай. BV-мен. Мұның астарында тұрған идея мынада: бұл міндеттеменің жойылуымен ашық шектеулі серіктестіктің (NV) ұйымдық-құқықтық нысанын пайдаланатын кәсіпкерлерде жарғыға түзетулер енгізілмей, капиталды тартуға көбірек мүмкіндік болады. Егер жарғыда жарғылық капитал көрсетілген болса, оның бестен бір бөлігі жаңа ережеге сәйкес шығарылған болуы керек. Шығарылған және төленген капиталға қойылатын абсолютті талаптар мазмұны бойынша өзгеріссіз қалады және екеуі де 45,000 XNUMX еуроны құрауы керек.

Сонымен қатар, BV құқығының белгілі тұжырымдамасы: белгілі бір атаудағы акциялар жаңа NV заңында да орналастырылады. Арнайы белгілеуді акциялардың жаңа сыныбын жасауды қажет етпей, бір (немесе бірнеше) санаттағы акцияларға қатысты нақты құқықтарды бекіту үшін пайдалануға болады. Қатысқан нақты құқықтар құрылтайшылық жарғыда қосымша көрсетілуі керек. Болашақта, мысалы, ерекше белгісі бар жай акцияларды ұстаушыға жарғысында сипатталғандай арнайы бақылау құқығы берілуі мүмкін.

Түзету ұсынысқа енгізілген NV-заңның тағы бір маңызды тармағына қатысты кепіл ұстаушылардың және узуфруктуарлардың дауыс беру құқықтары. Өзгеріс кепіл ұстаушыға немесе узуфруктуарға дауыс беру құқығын кейінірек беру мүмкіндігіне де байланысты. Бұл түзету сонымен қатар қолданыстағы BV заңына сәйкес келеді және ұсынысқа түсіндірме жазбаларға сәйкес біраз уақыттан бері тәжірибеде болған қажеттілікке жауап береді. Сонымен қатар, ұсыныс осы тұрғыда акциялар бойынша кепіл құқығы болған жағдайда дауыс беру құқығын беру белгілеу кезінде тоқтатылатын жағдайда да жүзеге асырылуы мүмкін екенін одан әрі түсіндіруге бағытталған.

Сонымен қатар, «НВ модернизациясы» туралы заң жобасына қатысты бірқатар өзгерістер бар шешім қабылдау. Маңызды өзгерістердің бірі, мысалы, жиналыстан тыс шешім қабылдауға қатысты, бұл топта қосылған NV үшін өте маңызды. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес, егер жарғыда рұқсат етілген жағдайда ғана шешімдер жиналыстан тыс қабылдануы мүмкін, егер компанияның ұсынушы акциялары болса немесе сертификаттар шығарса, бұл мүлде мүмкін емес және шешім бірауыздан қабылдануы керек. Болашақта ұсыныс күшіне енген кезде жиналыстан тыс шешім қабылдау бастапқы нүкте ретінде мүмкін болады, егер кездесу құқығы бар барлық адамдар бұған келіскен болса. Сонымен қатар, жаңа ұсыныс Нидерландыдан тыс жерде кездесуге мүмкіндік береді, бұл халықаралық деңгейде жұмыс істейтін NV бар кәсіпкерлер үшін тиімді.

Соңында, құруға байланысты шығындар ұсыныста талқыланады. Осыған байланысты, NV Заңын жаңғырту туралы жаңа ұсыныс компанияның бұл шығындарды актіде төлеуге міндетті болу мүмкіндігін ашады. Нәтижесінде басқарманың тиісті құрылтай актілерін бөлек ратификациялауы айналып өтеді. Бұл өзгеріспен коммерциялық тізілімге қалыптастыру шығындарын жариялау міндеттемесі BV үшін болғандай, NV үшін де жойылуы мүмкін.

Неғұрлым теңдестірілген ерлер / әйелдер қатынасы

Соңғы жылдары жоғарыда әйелдерді көтеру басты тақырып болды. Дегенмен, нәтижелерді зерттеу олардың біршама көңіл көншітетінін көрсетті, сондықтан Голландия министрлер кабинеті бұл ұсынысты бизнес-қауымдастықтың жоғарғы жағында әйелдердің көбірек болуы мақсатын ілгерілету үшін қолдануға мәжбүр деп санайды. . Мұның артында тұрған идея - жетекші компаниялардағы әртүрлілік жақсы шешімдер мен бизнес нәтижелеріне әкелуі мүмкін. Іскерлік әлемде барлығына тең мүмкіндіктер мен бастапқы ұстанымға қол жеткізу үшін тиісті ұсыныста екі шара қабылданады. Біріншіден, ірі мемлекеттік шектеулі серіктестіктерден басқарма, бақылау кеңесі және қосалқы топ үшін тиісті және өршіл мақсатты көрсеткіштерді тұжырымдау талап етіледі. Сонымен қатар, ұсынысқа сәйкес, олар да осыларды жүзеге асыру үшін нақты жоспарлар жасап, процесс туралы ашық болуы керек. Листингілік компаниялардың бақылау кеңесіндегі ерлер мен әйелдердің арақатынасы ерлер санының кемінде үштен біріне және әйелдер санының үштен біріне дейін өсуі керек. Мысалы, үш адамнан тұратын бақылау кеңесі кем дегенде бір еркек пен бір әйелден тұратын болса, теңдестірілген түрде құрылады. Бұл тұрғыда, мысалы, кем дегенде 30% м/ф өкілдікке үлес қоспайтын бақылау кеңесі мүшесін тағайындау, бұл тағайындау жарамсыз болып табылады. Алайда, бұл жарамсыз деп танылған байқау кеңесінің мүшесі қатысқан шешім қабылдауға күшін жою әсер етеді дегенді білдірмейді.

Тұтастай алғанда, NV заңнамасын қайта қарау және жаңғырту компания үшін көптеген ашық шектеулі серіктестіктердің бар қажеттіліктерін қанағаттандыратын оң дамуды білдіреді. Дегенмен, бұл ашық шектеулі серіктестіктің (NV) ұйымдық-құқықтық нысанын пайдаланатын компаниялар үшін бірқатар нәрселердің өзгеретінін өзгертпейді. Бұл алдағы өзгерістер сіздің компанияңыз үшін нақты мағынада нені білдіретінін немесе сіздің компанияңыздағы ерлер/әйелдер арақатынасының жағдайы қандай екенін білгіңіз келе ме? Ұсынысқа қатысты басқа сұрақтарыңыз бар ма? Немесе NV заңының модернизациясы туралы хабардар болғыңыз келе ме? Содан кейін хабарласыңыз Law & More. Біздің заңгерлеріміз корпоративтік құқық саласындағы сарапшылар және сізге кеңес беруге қуанышты. Біз сіз үшін әрі қарайғы оқиғаларды қадағалайтын боламыз!

Law & More