Коммерциялық тізілімге электронды өтінім беру туралы заң: уақыт өткен сайын үкімет қалай өзгереді

кіріспе

Нидерландыда бизнесі бар халықаралық клиенттерге көмек көрсету - менің күнделікті тәжірибемнің бөлігі. Нидерланды - бұл бизнесті жүргізетін керемет ел, бірақ тілді үйрену немесе голландиялық іскери тәжірибеге үйрену кейде шетелдік корпорациялар үшін қиын болуы мүмкін. Сондықтан көмек қолын жиі бағалайды. Менің көмегімнің ауқымы күрделі міндеттерге көмектесуден бастап, Голландия үкіметімен байланыс орнатуға дейін. Жақында мен бір клиенттен Голландия Сауда Палатасының хатында не айтылғанын түсіндіру туралы сұрақ алдым. Бұл қарапайым, бірақ маңызды және ақпараттық хат қаржылық есеп берудегі жаңашылдыққа қатысты болды, оны жақында ғана электронды түрде алуға болады. Хат үкіметтің уақыт талабымен жүруге, электронды деректер алмасудың артықшылықтарын пайдалануға және жыл сайынғы қайталанатын процесті стандартты тәсілмен енгізуге ұмтылысының нәтижесі болды. Сол себепті қаржылық есеп 2016 немесе 2017 қаржы жылынан бастап электронды түрде Беслойт электронисімен бірге енгізілген электронды регистрде (коммерциялық регистрлерде электронды тіркеу туралы заң) қол регистрлерінде дымқылдандырылған. тіркеуші тізімді иесіздендіру (коммерциялық тізілімге электронды түрде беру туралы шешім); соңғысы қосымша, егжей-тегжейлі ережелерді қарастырады. Шынында да, бірақ бұл Заң мен Қарардың мәні неде?

Голландиялық акт - коммерциялық тіркелімдерге электронды құжат беру - үкімет уақытты қалай өткізеді

Содан кейін және қазір

Бұрын қаржылық есептілікті Сауда-өнеркәсіп палатасында электронды түрде де, қағаз түрінде де сақтауға болатын. Голландияның Азаматтық кодексі қағаз жүзіндегі депозитке негізделген ережелерді әлі күнге дейін біледі. Қазіргі кезде бұл әдісті ескірген деп санауға болады және мен бұл дамудың бұрын болмағанына қатты таң қалдым. Қаржы есептілігін қағазға түсірудің шығындар мен уақыт тұрғысынан қараған кезде осы құжаттарды электронды түрде толтырумен салыстырғанда көптеген кемшіліктері бар екенін елестету қиын емес. Қағазға кететін шығындар туралы және жылдық есеп беруді қағаз бетіне түсіріп, оларды қағаз жүзінде - Сауда-өнеркәсіп палатасына ұсыну үшін кететін шығындар мен уақыт туралы ойланыңыз, ол осы жазбаша құжаттарды өңдеуге мәжбүр болады, тіпті пайда болатын уақыт пен шығындарды айтпағанда. бухгалтерге осы (стандартталмаған) қаржылық есептіліктің жобасын жасауға немесе тексеруге рұқсат беру кезінде. Сондықтан үкімет мәліметтер каталогына (қаржылық таксономия) негізделген қаржылық ақпарат пен құжаттарды құрудың және ұсынудың стандартталған электронды әдісі болып табылатын «SBR» (қысқаша: Standard Business Report) пайдалануды ұсынды. Бұл каталогта қаржылық есеп беруді жасауға болатын мәліметтердің анықтамалары бар. SBR әдісінің тағы бір артықшылығы - корпорация мен Сауда-өнеркәсіп палатасы арасындағы мәліметтермен алмасу ғана жеңілдетіліп қоймай, стандарттау нәтижесінде үшінші тұлғалармен мәліметтер алмасу да жеңілдейді. Шағын корпорациялар 2007 жылдан бастап SBR әдісін қолдану арқылы жылдық есептерді электронды түрде ұсына алады. Орта және ірі бизнес үшін бұл мүмкіндік 2015 жылы енгізілген.

Сонымен, қашан және кім үшін?

Үкімет бұл сұрақтың жауабы «үлкен мәселелер» үшін әдеттегі жағдай екенін анық түсіндірді. Шағын бизнес қаржылық есептілікті 2016 қаржы жылынан бастап SBR арқылы электронды түрде ұсынуға міндетті. Балама ретінде, 2014 жылдан бастап жұмыс істеп тұрған «зелф депонерен жабу» қызметі - қаржылық есептілікті өздері жасайтын (дайындайтын және ұсынатын) шағын бизнес ақысыз онлайн-сервис арқылы өз есептерін тапсыра алады. «SBR-үйлесімді» бағдарламалық жасақтаманы сатып алудың қажеті жоқ. Орта бизнеске қаржылық есептілікті SBR арқылы 2017 қаржы жылынан бастап ұсынуға тура келеді. Сондай-ақ, бұл бизнес үшін уақытша, балама онлайн сервис («opstellen jaarrekening») енгізіледі. Бұл қызмет арқылы орта бизнес қаржылық есептерін XBRL форматында дайындай алады. Осы мәлімдемелер онлайн-портал арқылы («Digipoort») жіберілуі мүмкін. Бұл корпорация «SBR-үйлесімді» бағдарламалық жасақтаманы бірден сатып алудың қажеті жоқ дегенді білдіреді. Бұл қызмет уақытша болады және 2017 жылдан бастап бес жылдан кейін әрекет етеді. Үлкен компаниялар мен орта топ құрылымдарына SBR арқылы қаржылық есептілікті беру міндеттемесі жоқ. Себебі, бұл кәсіпорындар өте күрделі талаптар жиынтығымен айналысуға мәжбүр. Бұл бизнес 2019 жылдан бастап SBR немесе белгілі бір еуропалық форматта тапсыруды таңдауға мүмкіндігі болады деп үміттенеді.

Ережелер жоқ

Ерекшеліктер болмаса, ереже ереже болмайды. Екі, дәлірек айтсақ. Handelsregisterbesluit 2008 (Коммерциялық тіркелім туралы қаулы 2008) негізінде қаржылық құжаттарды тапсыруға міндеттеме алған заңды тұлғалар мен Нидерландтан тыс жерде тіркелген кеңсесі бар компанияларға қаржылық есеп берудің жаңа ережелері қолданылмайды. Сауда-саттық палатасында, бұл құжаттар тіркелген кеңсе елінде ашылуы керек болған жағдайда және нысанда. Екінші ерекшелік эмитенттер үшін Wft (Қаржылық қадағалау туралы заңның) 1-бабында және эмитенттің еншілес ұйымдары, егер олар эмитенттердің өздері болса, қолданылады. Эмитент - бағалы қағаздар шығарғысы келетін немесе бағалы қағаздар шығарғысы келетін кез келген адам.

Басқа назар аударту

Десе де, бұл бәрібір емес. Заңды тұлғалардың өздері маңыздылықтың қосымша аспектілерін ескеруі керек. Осы аспектілердің бірі заңды тұлғаның заңнамаға сәйкес қаржылық есептілікті ұсынуға жауап беретіндігінде. Сонымен қатар, бұл қаржылық есептілік заңды тұлғаның қаржылық жағдайын жеткілікті түрде бағалауға болатындай түсінік қалыптастыра алатындығын білдіреді. Сондықтан мен кез-келген компанияға қаржылық есептіліктегі деректерді олар әрдайым ұсынылмастан бұрын мұқият тексеріп шығуға кеңес беремін. Сонымен қатар, ескертулерді белгіленген тәртіпте беруден бас тарту Wet op de Economische Delicten (Экономикалық құқық бұзушылық туралы акт) негізінде құқық бұзушылық болатынына назар аударыңыз. SBR әдісі бойынша жасалған қаржылық есептілікті акционерлер жиналысы осы есептерді жасау үшін қолдана алатындығы өте ыңғайлы болды. Бұл шоттарды Голландия Азаматтық кодексінің 2: 393 бабына сәйкес бухгалтер тексеруі мүмкін.

қорытынды

Коммерциялық тізілімге электронды өтінім беру туралы Заңның және оған сәйкес қаулының енгізілуімен үкімет прогрессивтіліктің жақсы бөлігін көрсетті. Нәтижесінде, егер компания ерекше жағдайлардың біріне кірмесе, шағын және орта бизнес үшін қаржылық есептілікті сәйкесінше 2016 және 2017 жылдардан бастап электронды түрде беру міндетті болып қалады. Артықшылықтары көп. Дегенмен, мен барлық компанияларға ақыл-парасаттарын сақтауға кеңес беремін, өйткені соңғы жауапкершілік жауапкершілік жүктелген компаниялардың өздеріне жүктеледі және компания директоры ретінде сіз оның салдарымен айналысуды қаламайсыз.

байланыс

Егер сіз осы мақаланы оқығаннан кейін басқа сұрақтарыңыз немесе түсініктемелеріңіз болса, мырзаларға хабарласыңыз. Максим Ходак, адвокат Law & More maxim.hodak@lawandmore.nl немесе mr. Том Мевис, адвокат Law & More tom.meevis@lawandmore.nl арқылы немесе +31 (0) 40-3690680 нөміріне қоңырау шалыңыз.

үлес