Голландияның ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландырудың алдын алу актісі түсіндірілді
2018 жылдың бірінші тамызында Голландияның ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландырудың алдын алу актісі (голландша: Wwft) он жылдан бері күшінде. Wwft-тің негізгі мақсаты – қаржы жүйесін таза ұстау; Заң қаржы жүйесін қылмыстық жолмен алынған кірістерді жылыстату және терроризмді қаржыландыру мақсатында пайдаланудың алдын алуға бағытталған. Ақшаны жылыстату заңсыз жолмен алынған мүлікті заңсыз шығуды жасыру үшін заңдастыруды білдіреді. Терроризмді қаржыландыру капиталды террористік әрекеттерді жеңілдету үшін пайдаланған кезде орын алады. Wwft сәйкес ұйымдар әдеттен тыс транзакциялар туралы хабарлауға міндетті. Бұл есептер ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландыруды анықтауға және қудалауға ықпал етеді. Wwft Нидерландыда белсенді ұйымдарға үлкен әсер етеді. Ұйымдар ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландырудың алдын алу үшін белсенді түрде шаралар қабылдауы керек. Бұл мақалада қандай мекемелер Wwft саласына жататыны, бұл мекемелердің Wwft бойынша қандай міндеттемелері бар және мекемелер Wwft талаптарын орындамағанда қандай салдарлар болатыны талқыланады.
1. Wwft саласына кіретін мекемелер
Кейбір мекемелер Wwft ережелерін сақтауға міндетті. Мекеменің Wwft-ке жататынын бағалау үшін мекеменің түрі және мекеме орындайтын іс-әрекеттер зерттеледі. Wwft-ке бағынатын мекемеден тұтынушыға тиісті тексеру жүргізу немесе транзакция туралы есеп беру талап етілуі мүмкін. Келесі мекемелер Wwft-ке бағынуы мүмкін:
- тауарларды сатушылар;
- тауарларды сатып алу және сатудағы делдалдар;
- жылжымайтын мүлікті бағалаушылар;
- жылжымайтын мүлік агенттері мен делдалдары;
- ломбард операторлары мен тұрғылықты жерін берушілер;
- қаржы институттары;
- тәуелсіз мамандар.[1]
Тауарларды сатушылар
Сатылатын тауардың бағасы 15,000 25,000 еуро немесе одан жоғары болса және бұл төлем қолма-қол жасалса, тауарды сатушылар клиентті тиісті тексеруден өткізуге міндетті. Төлем шартпен немесе бірден орын алады ма, маңызды емес. Кемелер, көліктер және зергерлік бұйымдар сияқты белгілі бір тауарларды сату кезінде €XNUMX XNUMX немесе одан көп ақшалай төлем жасалса, сатушы әрқашан бұл транзакция туралы хабарлауы керек. Төлем қолма-қол ақшамен жасалмаса, Wwft міндеттемесі болмайды. Дегенмен, сатушының банк шотындағы қолма-қол ақша қолма-қол төлем ретінде қарастырылады.
Тауарларды сатып алу және сатудағы делдалдар
Егер сіз белгілі бір тауарларды сатып алу немесе сату кезінде делдалдық жасасаңыз, сіз Wwft-ке бағынасыз және клиентті тиісті тексеруді жүргізуге міндеттісіз. Бұған көліктерді, кемелерді, зергерлік бұйымдарды, өнер объектілерін және антиквариаттарды сату және сатып алу кіреді. Төленетін бағаның қаншалықты жоғары екендігі және бағаның қолма-қол төленгені маңызды емес. €25,000 XNUMX немесе одан көп ақшалай төлеммен транзакция орын алған кезде бұл транзакция әрқашан хабарлануы керек.
Жылжымайтын мүлікті бағалаушылар
Бағалаушы жылжымайтын мүлікті бағалағанда және қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты әдеттен тыс фактілер мен жағдайларды анықтаған кезде бұл мәміле туралы хабарлау қажет. Дегенмен, бағалаушылар клиенттерге тиісті тексеру жүргізуге міндетті емес.
Жылжымайтын мүлік агенттері мен делдалдары
Жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату кезінде делдалдық жасайтын тұлғалар Wwft-ке бағынады және әрбір тапсырма үшін клиентті тиісті тексеруден өткізуі керек. Клиентке тиісті тексеру жүргізу міндеттемесі клиенттің контрагентіне де қатысты. Егер транзакция ақшаны жылыстатуды немесе терроризмді қаржыландыруды қамтуы мүмкін деген күдік болса, бұл мәміле туралы хабарлау қажет. Бұл 15,000 XNUMX еуро немесе одан жоғары сома қолма-қол ақшамен алынған транзакцияларға да қатысты. Бұл сома риэлторға ма, әлде үшінші тарапқа ма, маңызды емес.
Ломбард операторлары және тұрғылықты жерді жеткізушілер
Кәсіби немесе іскерлік кепілдіктер ұсынатын ломбард операторлары әрбір транзакция бойынша клиентті тиісті тексеруден өткізуі керек. Егер транзакция әдеттен тыс болса, бұл транзакция туралы хабарлау қажет. Бұл сондай-ақ 25,000 XNUMX еуро немесе одан жоғары соманы құрайтын барлық транзакцияларға да қатысты. Мекенжайды немесе пошталық мекенжайды үшінші тұлғаларға іскерлік немесе кәсіби негізде қолжетімді ететін тұрғылықты жерді жеткізушілер де әрбір клиент үшін клиентті тиісті тексеруден өткізуі керек. Тұрғылықты жерді беру кезінде ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру болуы мүмкін деген күдік туындаса, операция туралы хабарлау қажет.
Қаржы институттары
Қаржы институттарына банктер, айырбастау пункттері, казинолар, сенімгерлік кеңселер, инвестициялық институттар және кейбір сақтандырушылар жатады. Бұл мекемелер әрқашан клиенттерге тиісті тексеру жүргізіп, әдеттен тыс транзакциялар туралы хабарлауы керек. Дегенмен, банктерге әртүрлі ережелер қолданылуы мүмкін.
Тәуелсіз мамандар
Тәуелсіз кәсіпқойлар санатына келесі тұлғалар кіреді: нотариустар, адвокаттар, бухгалтерлер, салық кеңесшілері және әкімшілік кеңселер. Бұл кәсіпқой топтар клиенттерге тиісті тексеру жүргізіп, әдеттен тыс транзакциялар туралы есеп беруі керек.
Жоғарыда аталған мекемелер жүзеге асыратын қызметке сәйкес келетін кәсіптік негізде қызметті дербес жүзеге асыратын мекемелер немесе кәсіпқойлар да Wwft-ке тартылуы мүмкін. Бұл келесі әрекеттерді қамтуы мүмкін:
- компанияларға капитал құрылымы, бизнес стратегиясы және соған байланысты қызмет бойынша кеңес беру;
- компаниялардың қосылуы және қосылуы саласында кеңес беру және қызмет көрсету;
- компанияларды немесе заңды тұлғаларды құру немесе басқару;
- компанияларды, заңды тұлғаларды немесе компаниялардың акцияларын сатып алу немесе сату;
- компанияларды немесе заңды тұлғаларды толық немесе ішінара сатып алу;
- салық салуға байланысты қызмет.
Мекеме Wwft-ке бағынышты ма, жоқ па, соны анықтау үшін мекеме орындайтын әрекеттерді есте сақтау маңызды. Егер мекеме тек ақпаратты ұсынса, мекеме негізінен Wwft-ке бағынбайды. Егер мекеме клиенттерге кеңес ұсынса, мекеме Wwft-ке бағынуы мүмкін. Дегенмен, ақпарат беру мен кеңес беру арасында жіңішке сызық бар. Сондай-ақ мекеме клиентпен іскерлік келісім жасасқанға дейін міндетті түрде клиентті тексеруден өтуі керек. Мекеме бастапқыда клиентке тек ақпарат беру керек деп ойласа, бірақ кейінірек кеңес берілген немесе берілуі керек сияқты көрінсе, алдыңғы клиентке тиісті тексеру жүргізу міндеттемесі орындалмайды. Сондай-ақ мекеменің қызметін Wwft-қа бағынатын әрекеттерге және Wwft-ке бағынбайтын әрекеттерге бөлу өте қауіпті, өйткені бұл әрекеттер арасындағы шекара өте анық емес. Бұған қоса, бөлек әрекеттер Wwft-ке бағынбайтын, бірақ бұл әрекеттер біріктірілген кезде Wwft міндеттемесін тудыратын жағдай да болуы мүмкін. Сондықтан сіздің мекемеңіздің Wwft-ке бағынатын-бағынбайтынын алдын ала анықтау маңызды.
Белгілі бір жағдайларда мекеме Wwft емес, Голландияның Сенім кеңсесінің қадағалау заңының (Wtt) аясына кіруі мүмкін. Wtt клиенттерді тиісті тексеруге қатысты қатаң талаптарды қамтиды және Wtt-ке жататын мекемелер өз қызметін жүзеге асыру үшін рұқсатты қажет етеді. Wtt сәйкес, тұрғылықты жерді қамтамасыз ететін және қосымша әрекеттерді жүзеге асыратын мекемелер Wtt-ке бағынады. Бұл қосымша іс-шараларға заңгерлік кеңес беру, салық декларацияларын қарау, жылдық есептерді құру, бағалау және бақылау бойынша іс-шараларды жүргізу немесе корпорация немесе заңды тұлға үшін әкімшілікті жүргізу немесе директорды сатып алу кіреді. Тәжірибеде тұрғылықты жерді қамтамасыз ету және қосымша іс-шараларды жүргізуді көбінесе екі түрлі институт басқарады, бұл институттар Wtt ауқымына кірмейтініне көз жеткізу үшін. Дегенмен, өзгертілген Wtt күшіне енген кезде бұл енді мүмкін болмайды. Осы заңнамалық түзету күшіне енгеннен кейін тұрғылықты жерді растауды және екі мекеме арасында қосымша іс-шараларды жүргізуді бөлетін мекемелер де Wtt-ке бағынады. Бұл қосымша әрекеттерді өздері жүзеге асыратын, бірақ клиентті қамтамасыз ету немесе тұрғылықты жері (немесе керісінше) үшін басқа мекемеге жіберетін мекемелерге, сондай-ақ клиентті тұрғылықты жерін қамтамасыз ете алатын және жүргізе алатын әртүрлі тараптармен байланысқа келтіру арқылы делдал ретінде әрекет ететін мекемелерге қатысты. қосымша әрекеттер.[2] Қандай заңның оларға қатысты қолданылатынын анықтау үшін мекемелердің өз қызметі туралы жақсы шолуы болуы маңызды.
2. Клиентті тиісті тексеру
Wwft-ке сәйкес, Wwft-ке бағынатын мекеме клиентке тиісті тексеру жүргізуі керек. Мекеме клиентпен іскерлік келісім жасасқанға дейін және қызмет көрсетуге дейін клиентті тиісті тексеруден өту керек. Клиентті тиісті тексеру басқа нәрселермен қатар, мекеме өз клиенттерінің жеке басын сұрауы, бұл ақпаратты тексеруі, жазып алуы және бес жыл бойы сақталуын талап етеді.
Wwft сәйкес клиенттің тиісті тексеруі тәуекелге бағытталған. Бұл мекеме өз компаниясының сипаты мен көлеміне қатысты тәуекелдерді және нақты іскерлік қатынасқа немесе транзакцияға қатысты тәуекелдерді ескеруі керек дегенді білдіреді. Тиісті тексерудің қарқындылығы осы тәуекелдерге сәйкес болуы керек.[3] Wwft клиентті тексерудің үш деңгейін қамтиды: стандартты, жеңілдетілген және жетілдірілген. Тәуекелдерге сүйене отырып, мекеме жоғарыда аталған клиенттің қайсысына тиісті тексеру жүргізу керектігін анықтауы керек. Стандартты жағдайларда жүзеге асырылуы тиіс клиентті тиісті тексерудің тәуекелге негізделген интерпретациясынан басқа, тәуекелді бағалау оңайлатылған немесе кеңейтілген клиенттің тиісті тексеруін жүргізуге себеп болуы мүмкін. Тәуекелдерді бағалау кезінде келесі тармақтарды ескеру қажет: клиенттер, мекеме жұмыс істейтін елдер және географиялық себептер және жеткізілетін өнімдер мен қызметтер.[4]
Wwft клиенттің тиісті тексеруін транзакцияның тәуекелге сезімталдығымен теңестіру үшін мекемелер қандай шаралар қабылдауы керектігін көрсетпейді. Дегенмен, мекемелер үшін клиентке тиісті тексерудің қандай қарқындылықпен орындалуы керектігін анықтау үшін тәуекелге негізделген процедураларды құру маңызды. Мысалы, келесі шараларды жүзеге асыруға болады: тәуекел матрицасын құру, тәуекел саясатын немесе профилін қалыптастыру, клиентті қабылдау рәсімдерін орнату, ішкі бақылау шараларын қабылдау немесе осы шаралардың жиынтығы. Сонымен қатар, файлдарды басқаруды жүзеге асыру және барлық транзакциялар мен сәйкес тәуекелдерді бағалаудың есебін жүргізу ұсынылады. Wwft-ке қатысты жауапты орган, Қаржылық барлау бөлімшесі (FIU) мекемеден ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қатысты тәуекелдерді анықтауды және бағалауды қамтамасыз етуді сұрай алады. Мекеме мұндай талапты орындауға міндетті.[5] Wwft сонымен қатар клиентке тиісті тексеру жүргізу қажет қарқындылығын көрсететін көрсеткіштерді қамтиды.
2.1 Стандартты клиентті тексеру
Әдетте мекемелер клиенттерге стандартты тексеру жүргізуі керек. Бұл тиісті тексеру келесі элементтерден тұрады:
- клиенттің жеке басын анықтау, тексеру және тіркеу;
- Түпкілікті бенефициар иесінің (UBO) жеке басын анықтау, тексеру және тіркеу;
- тапсырманың немесе мәміленің мақсаты мен сипатын анықтау және тіркеу.
Клиенттің идентификациясы
Қызметтердің кімге көрсетілетінін білу үшін мекеме өз қызметтерін көрсете бастағанға дейін клиенттің жеке басын анықтау керек. Клиентті анықтау үшін клиенттен оның жеке басын куәландыратын мәліметтерді сұрау керек. Содан кейін клиенттің жеке басын тексеру керек. Жеке тұлға үшін бұл тексеру төлқұжаттың, жүргізуші куәлігінің немесе жеке куәліктің түпнұсқасын сұрау арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Заңды тұлға болып табылатын клиенттерден сауда тізілімінен үзінді көшірме немесе басқа да сенімді құжаттарды немесе халықаралық трафикте әдеттегідей деректерді ұсыну талап етілуге тиіс. Содан кейін бұл ақпарат мекемеде бес жыл бойы сақталуы керек.
Жеке басы UBO
Егер клиент заңды тұлға, серіктестік, қор немесе сенімгерлік ұйым болса, UBO анықталып, тексерілуі керек. Заңды тұлғаның ББҰ жеке тұлға болып табылады, олар:
- клиенттің капиталында 25%-дан астам үлеске ие; немесе
- клиенттің акционерлерінің жалпы жиналысында акциялардың 25 және одан да көп пайызын немесе дауыс беру құқығын пайдалана алады; немесе
- клиентте нақты бақылауды жүзеге асыра алады; немесе
- қор немесе траст активтерінің 25% немесе одан да көп бенефициары болып табылады; немесе
- клиенттердің активтерінің 25% немесе одан да көп бөлігін ерекше бақылауға алады.
Серіктестіктің ББҰ-сы серіктестік таратылған кезде активтердегі 25% және одан да көп үлеске құқығы бар немесе 25% және одан да көп пайдадағы үлеске құқығы бар жеке тұлға болып табылады. Сеніммен реттеуші(лер) мен сенімді басқарушы(лар) анықталуы керек.
UBO идентификациясы анықталған кезде, бұл сәйкестікті растау қажет. Мекеме ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қатысты тәуекелдерді бағалауы керек; ҰБО-ны тексеру осы тәуекелдерге сәйкес жүргізілуі керек. Бұл тәуекелге негізделген тексеру деп аталады. Тексерудің ең терең нысаны акт, келісім-шарттар және мемлекеттік тізілімдердегі немесе басқа сенімді көздердегі тіркеулер сияқты негізгі құжаттар арқылы қарастырылып отырған UBO-ның 25% немесе одан да көп рұқсат етілгенін анықтау болып табылады. Бұл ақпаратты ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қатысты жоғары тәуекел болған кезде сұрауға болады. Тәуекел деңгейі төмен болған кезде мекеме клиентке UBO-декларациясына қол қоюы мүмкін. Осы декларацияға қол қою арқылы клиент UBO сәйкестендіруінің дұрыстығын растайды.
Тапсырманың немесе транзакцияның мақсаты мен сипаты
Мекемелер жоспарланған іскерлік қарым-қатынастың немесе мәміленің негізі мен мақсаты туралы зерттеу жүргізуі керек. Бұл мекемелердің қызметтерін ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру үшін пайдаланудың алдын алуы керек. Тапсырманың немесе транзакцияның сипаты бойынша тергеу тәуекелге негізделген болуы керек.[6] Тапсырманың немесе мәміленің сипаты анықталғанда, бұл тізілімде тіркелуі керек.
2.2 Жеңілдетілген клиентті тексеру
Сондай-ақ мекеме оңайлатылған клиентті тексеруді жүргізу арқылы Wwft талаптарына сәйкес келуі мүмкін. Жоғарыда айтылғандай, клиентке тиісті тексеру жүргізудің қарқындылығы тәуекелді талдау негізінде анықталады. Егер бұл талдау ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру тәуекелі төмен екенін көрсетсе, клиентті тексеруді жеңілдетілген түрде жүргізуге болады. Wwft сәйкес, клиент банк, өмірді сақтандырушы немесе басқа қаржы институты, листингілік компания немесе ЕО мемлекеттік мекемесі болса, клиентті оңайлатылған тексеру кез келген жағдайда жеткілікті. Мұндай жағдайларда тек клиенттің жеке басын және мәміленің мақсаты мен сипатын 2.1-де сипатталған тәртіппен анықтау және тіркеу қажет. Клиентті тексеру және UBO сәйкестендіру және тексеру бұл жағдайда қажет емес.
2.3 Клиенттің тиісті тексеруін жақсарту
Сондай-ақ, клиентті мұқият тексеру қажет болуы мүмкін. Бұл ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупі жоғары болған жағдайда. Wwft сәйкес, кеңейтілген клиентті тексеру келесі жағдайларда жүргізілуі керек:
- алдын ала ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру қаупінің жоғарылауына күдік туындаса;
- сәйкестендіру кезінде клиент физикалық түрде болмаған;
- клиент немесе UBO - саяси тұрғыдан ашық адам.
Ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру қаупінің жоғарылауына күдік
Тәуекелді талдау ақшаны жылыстатудың және терроризмді қаржыландырудың жоғары тәуекелі бар екенін көрсеткенде, клиентті мұқият тексеру қажет. Бұл кеңейтілген клиентті тиісті тексеру, мысалы, клиенттен жақсы мінез-құлық сертификатын сұрау, директорлар кеңесі мен сенім білдірілген тұлғалардың өкілеттіктері мен функцияларын одан әрі зерттеу немесе ақша қаражатының пайда болуы мен тағайындалуын, соның ішінде банктің сұрау салуын зерттеу арқылы жүргізілуі мүмкін. мәлімдемелер. Қолданылуы тиіс шаралар жағдайға байланысты.
Клиент сәйкестендіру кезінде физикалық түрде қатыспаған
Клиент сәйкестендіру кезінде физикалық түрде қатыспаса, бұл ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупінің жоғарылауына әкеледі. Бұл жағдайда осы нақты тәуекелді өтеу үшін шаралар қабылдау қажет. Wwft тәуекелді өтеу үшін мекемелердің қандай нұсқалары бар екенін көрсетеді:
- қосымша құжаттар, деректер немесе ақпарат негізінде клиентті сәйкестендіру (мысалы, төлқұжаттың немесе апостильдің нотариалды куәландырылған көшірмесі);
- ұсынылған құжаттардың түпнұсқалығын бағалау;
- іскерлік қарым-қатынасқа немесе мәмілеге байланысты бірінші төлем клиенттің мүше мемлекетте тіркелген кеңсесі бар банктегі немесе белгіленген мемлекеттегі банктің атынан немесе оның есебінен жүзеге асырылуын қамтамасыз ету. осы мемлекетте бизнес жүргізуге лицензия.
Егер сәйкестендіру төлемі жасалса, біз туынды сәйкестендіру туралы айтамыз. Бұл мекеме бұрын орындалған клиенттік тексеруден алынған деректерді пайдалана алады дегенді білдіреді. Туынды сәйкестендіруге рұқсат етіледі, себебі сәйкестендіру төлемі жүзеге асырылатын банк басқа мүше мемлекетте Wwft немесе осыған ұқсас қадағалауға жататын мекеме болып табылады. Негізінде бұл сәйкестендіру төлемін жүзеге асыру кезінде клиентті банк анықтап қойған.
Клиент немесе UBO - бұл саяси әсерге ұшыраған адам
Саяси ықпалға ұшыраған тұлғалар (ПЭП) - Нидерландыда немесе шетелде көрнекті саяси лауазымды атқаратын немесе мұндай лауазымды бір жыл бұрын атқарған адамдар, және
- шетелде тұру (голландиялық немесе басқа азаматтығы бар-жоғына қарамастан);
OR
- Нидерландыда тұрады, бірақ Голландия азаматы жоқ.
Клиент үшін де, клиенттің кез келген UBO үшін де тұлғаның PEP болып табылатынын тексеру қажет. Келесі тұлғалар кез келген жағдайда ЖТҚ болып табылады:
- мемлекет басшылары, үкімет басшылары, министрлер мен мемлекеттік хатшылар;
- парламентарийлер;
- жоғары сот органдарының мүшелері;
- орталық банктердің аудиторлық кеңселері мен басқармаларының мүшелері;
- елшілер, уақытша сенімді өкілдер және армияның аға офицерлері;
- атқарушы және бақылаушы әкімшілік органдардың мүшелері;
- мемлекеттік компаниялардың органдары;
- жоғарыда аталған адамдардың жақын туыстары немесе жақын адамдары.[7]
PEP тартылған кезде, мекеме ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландырудың жоғары тәуекелін жеткілікті түрде азайту және бақылау үшін көбірек деректерді жинауы және тексеруі керек.[8]
3. Әдеттен тыс транзакция туралы хабарлау
Клиенттің тиісті сараптамасы аяқталғаннан кейін мекеме ұсынылған транзакцияның әдеттен тыс екенін анықтауы керек. Егер бұл орын алса және ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру болуы мүмкін болса, транзакция туралы хабарлау қажет.
Егер клиенттің тиісті сараптамасы заңда белгіленген деректерді бермесе немесе ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысу белгілері болса, операция туралы ҚББ-ға хабарлау қажет. Бұл Wwft мәліметі бойынша. Нидерланд билігі қандай мекемелер әдеттен тыс мәміле бар-жоғын анықтай алатын субъективті және объективті белгілерді белгіледі. Көрсеткіштердің біреуі мәселеде болса, транзакция әдеттен тыс деп есептеледі. Содан кейін бұл транзакция туралы ҚББ мүмкіндігінше тезірек хабарлау керек. Келесі көрсеткіштер белгіленеді:
Субъективті көрсеткіштер
- Мекеменің ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты болуы мүмкін деп болжауға негіз бар мәміле. Қаржылық іс-қимыл жөніндегі жұмыс тобы да әртүрлі тәуекел елдерін анықтады.
Объективті көрсеткіштер
- Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға немесе терроризмді қаржыландыруға байланысты полицияға немесе прокуратураға хабарланған операциялар туралы да ҚББ хабарлануы тиіс; Өйткені, бұл транзакциялар ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қатысты болуы мүмкін деген болжам бар.
- Министрлік қаулысымен қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға жол бермеуде стратегиялық кемшіліктері бар мемлекет ретінде белгіленген мемлекетте тұратын немесе тіркелген мекенжайы бар (заңды) тұлғаның немесе оның пайдасына жасалған мәміле.
- Қолма-қол ақшамен төленетін сома € 25,000 XNUMX немесе одан да көп болатын бір немесе бірнеше көлік құралдары, кемелер, өнер заттары немесе зергерлік бұйымдар (ішінара) ақшалай төлемге сатылатын операция.
- € 15,000 XNUMX немесе одан да көп сомаға транзакция, онда қолма-қол ақша басқа валютаға немесе шағын номиналдан ірі номиналға айырбасталады.
- Несие картасының немесе алдын ала төленген төлем құралының пайдасына € 15,000 XNUMX немесе одан жоғары сомаға қолма-қол ақша салымы.
- € 15,000 XNUMX немесе одан да көп сомаға транзакцияға байланысты несие картасын немесе алдын ала төленген төлем құралын пайдалану.
- € 15,000 XNUMX немесе одан жоғары сомадағы мәміле, мекемеге қолма-қол ақшамен, ұсынушыға чектермен, алдын ала төленген құралмен немесе осыған ұқсас төлем құралдарымен төленеді.
- Ломбард айырбастау үшін 25,000 XNUMX еуро немесе одан да көп соманы құрайтын тауар немесе бірнеше тауар ломбардтың бақылауына берілетін мәміле.
- Қолма-қол ақшамен, чектермен, алдын ала төленген құралмен немесе шетел валютасымен мекемеге немесе мекеме арқылы төленетін 15,000 XNUMX еуро немесе одан жоғары сомаға транзакция.
- € 15,000 XNUMX немесе одан да көп сомаға монеталарды, банкноттарды немесе басқа құндылықтарды депозитке салу.
- € 15,000 XNUMX немесе одан да көп сомаға жиро төлем транзакциясы.
- €2,000 9 немесе одан да көп сомаға ақша аударымы, егер ол Wwft-тен туындайтын әдеттен тыс транзакция туралы хабарлау міндеттемесіне жататын басқа мекемеге осы аударым бойынша есеп айырысудан шығатын мекемеден ақша аударуға қатысты болмаса.[XNUMX]
Барлық көрсеткіштер барлық мекемелерге қатысты емес. Бұл мекемеге қандай көрсеткіштер қолданылатын мекеме түріне байланысты. Жоғарыда сипатталған мәмілелердің бірі белгілі бір мекемеде орын алса, бұл әдеттен тыс мәміле болып саналады. Бұл транзакция туралы ҚББ-ға хабарлау керек. ҚББ есепті әдеттен тыс транзакция есебі ретінде тіркейді. Содан кейін ҚББ әдеттен тыс транзакцияның күдікті екенін бағалайды және оны қылмыстық тергеу органы немесе қауіпсіздік қызметі тексеруі керек.
4. Шығындарды өтеу
Егер мекеме ҚББ-ға әдеттен тыс транзакция туралы хабарласа, бұл есеп өтемақыға әкеп соғады. Wwft сәйкес, ҚББ-ға есеп контекстінде адал берілген деректер немесе ақпарат ақшаны жылыстату күдігі бойынша хабарлаған мекемені тергеу немесе қудалау үшін негіз бола алмайды. немесе осы мекеменің терроризмді қаржыландыруы. Оның үстіне бұл деректер айыптау актісі бола алмайды. Бұл сондай-ақ ұйымның ҚБ-ге берген деректеріне де қатысты, егер бұл Wwft-тен алынған есеп беру міндеттемесінің сақталуына әкеп соғады деген негізді болжамда. Бұл мекеме ҚББ-ға әдеттен тыс транзакция туралы хабарлама контекстінде берген ақпаратты ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру бойынша қылмыстық тергеуде мекемеге қарсы пайдалануға болмайтынын білдіреді. Бұл өтемақы ҚББ-ға деректер мен ақпаратты берген мекемеде жұмыс істейтін адамдарға да қатысты. Әдеттен тыс мәміле туралы адал хабарлау арқылы қылмыстық өтемақы төленеді.
Сонымен қатар, әдеттен тыс транзакция туралы хабарлаған немесе Wwft негізінде қосымша ақпарат берген мекеме үшінші тараптың нәтижесінде келтірілген зиян үшін жауап бермейді. Бұл мекеме әдеттен тыс мәміле туралы есеп беру нәтижесінде клиент шеккен зиян үшін жауап бере алмайтынын білдіреді. Сондықтан әдеттен тыс мәміле туралы хабарлау міндетін орындау арқылы мекемеге азаматтық-құқықтық өтемақы да беріледі. Бұл азаматтық өтемақы әдеттен тыс мәміле туралы хабарлаған немесе ҚББ-ға ақпарат берген мекемеде жұмыс істейтін адамдарға да қатысты.
5. Wwft-тен туындайтын басқа да міндеттемелер
Клиентке тиісті тексеру жүргізу және ҚБ-ге әдеттен тыс транзакциялар туралы хабарлау міндетінен басқа, Wwft сонымен қатар құпиялылық және мекемелер үшін оқыту жөніндегі міндеттемені көтереді.
Құпиялылық міндеттемесі
Құпиялылық міндеттемесі мекеменің ҚББ-ға хабарлау туралы және операцияға ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыруға қатысы бар деген күдік туралы ешкімге хабарлай алмайды. Мекемеге бұл туралы клиентке хабарлауға да тыйым салынған. Бұған себеп, ҚББ әдеттен тыс транзакцияға қатысты тергеуді бастайды. Құпиялылық міндеттемесі зерттеліп жатқан тараптарға, мысалы, дәлелдемелерді жоюға мүмкіндік бермеу үшін орнатылған.
Оқыту міндеті
Wwft сәйкес, мекемелер оқытуға міндеттеме алады. Бұл оқыту міндеттемесі мекеме қызметкерлері Wwft ережелерімен таныс болуы керек, өйткені бұл олардың міндеттерін орындауға қатысты. Қызметкерлер сонымен қатар клиентті дұрыс тексеруді және әдеттен тыс транзакцияны тани білуі керек. Бұған қол жеткізу үшін мерзімді жаттығуларды орындау керек.
6. Wwft талаптарын сақтамаудың салдары
Wwft-тен әртүрлі міндеттемелер туындайды: клиентті тиісті тексеруді жүргізу, әдеттен тыс транзакциялар туралы хабарлау, құпиялылық міндеттемесі және оқыту міндеттемесі. Сондай-ақ әртүрлі деректер жазылуы және сақталуы керек және мекеме ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупін азайту үшін шаралар қабылдауы керек.
Егер мекеме жоғарыда аталған міндеттемелерді орындамаса, шара қолданылады. Мекеменің түріне байланысты Wwft талаптарының сақталуын қадағалауды Салық органдары/Бюро Қадағалау Wwft, Нидерланд Орталық Банкі, Қаржы нарығы жөніндегі Нидерланды органы, Қаржылық қадағалау басқармасы немесе Голландияның адвокаттар алқасы жүзеге асырады. Бұл супервайзерлер мекеменің Wwft ережелерін дұрыс орындап жатқанын тексеру үшін қадағалау тергеуін жүргізеді. Бұл зерттеулерде тәуекел саясатының құрылымы мен бар болуы бағаланады. Тергеу сонымен қатар мекемелердің әдеттен тыс транзакциялар туралы нақты хабарлауын қамтамасыз етуге бағытталған. Егер Wwft ережелері бұзылса, қадағалау органдары қосымша жаза немесе әкімшілік айыппұл салу туралы қаулы шығаруға құқылы. Сондай-ақ олардың мекемеге ішкі процедураларды әзірлеуге және қызметкерлерді оқытуға қатысты белгілі бір іс-әрекет бағытын орындауға нұсқау беру мүмкіндігі бар.
Егер мекеме әдеттен тыс транзакция туралы хабарламаса, Wwft бұзылады. Хабарламаның әдейі немесе кездейсоқ болғаны маңызды емес. Егер мекеме Wwft-ті бұзса, бұл Голландияның Экономикалық құқық бұзушылықтар туралы заңына сәйкес экономикалық құқық бұзушылыққа әкеп соғады. ҚББ сонымен қатар мекеменің есеп беру тәртібіне қосымша тергеу жүргізе алады. Ауыр жағдайларда қадағалау органдары бұзушылық туралы Голландияның мемлекеттік прокурорына хабарлауы мүмкін, ол кейін мекемеге қатысты қылмыстық тергеуді бастай алады. Содан кейін мекеме Wwft ережелерін сақтамағаны үшін қылмыстық жауапкершілікке тартылады.
7. қорытынды
Wwft - бұл көптеген мекемелерге қолданылатын заң. Сондықтан бұл мекемелер Wwft талаптарын орындау үшін қандай міндеттемелерді орындау керектігін білу маңызды. Клиентке тиісті тексеру жүргізу, әдеттен тыс транзакциялар туралы хабарлау, құпиялылық міндеттемесі және оқыту міндеттемесі Wwft-тен туындайды. Бұл міндеттемелер ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру тәуекелінің мүмкіндігінше аз болуын және осы әрекеттердің орын алуына күдік туындаған кезде дереу шара қолдануын қамтамасыз ету үшін белгіленген. Мекемелер үшін тәуекелдерді бағалау және соған сәйкес шаралар қабылдау маңызды. Мекеменің түріне және мекеме жүзеге асыратын іс-әрекеттерге байланысты әртүрлі ережелер қолданылуы мүмкін.
Wwft институттардың Wwft-тен туындайтын міндеттемелерді орындауын ғана емес, сонымен қатар институттар үшін басқа да салдарлармен бірге келеді. ҚБ-ге есеп адал жасалған кезде мекемеге қылмыстық және азаматтық өтемақы төленеді. Бұл жағдайда мекеме ұсынған ақпаратты оған қарсы пайдалануға болмайды. Клиенттің ҚББ-ға берген есебі бойынша келтірілген залал үшін азаматтық-құқықтық жауапкершілік де алынып тасталады. Екінші жағынан, Wwft бұзылған кезде салдары бар. Ең нашар жағдайда мекеме тіпті қылмыстық жауапкершілікке тартылуы мүмкін. Сондықтан мекемелердің ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупін азайту үшін ғана емес, сонымен бірге өзін қорғау үшін де Wwft ережелерін сақтау өте маңызды.
_____________________________
[1] 'Wat is de Wwft', Belastingdienst 09-07-2018 ж., www.belastingdienst.nl.
[2] Камерстюккен II 2017/18, 34 910, 7 (Нота ван Вижцигинг).
[3] Камерстюккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).
[4] Камерстюккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).
[5] Камерстюккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 8 (MvT).
[6] Камерстюккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).
[7] 'Wat is een PEP', Autoriteit Financiele Markten 09 ж., www.afm.nl.
[8] Камерстюккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 4 (MvT).
[9] 'Meldergroepen', ҚББ 09-07-2018 ж., www.fiu-nederland.nl.