Голландияда ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл түсіндірілді

2018 жылдың XNUMX тамызында Голландияда ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл (голланд: Wwft) он жыл бойы күшінде болды. Wwft-тің негізгі мақсаты қаржы жүйесін таза ұстау; заң қаржы жүйесін қылмыстық жолмен алынған кірістерді жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға жол бермеуге бағытталған. Ақшаны жылыстату дегеніміз, заңсыз жолмен алынған активтердің заңсыз шыққанын анықтау үшін заңды түрде жасалатынын білдіреді. Терроризмді қаржыландыру капиталды террористік қызметті жеңілдету үшін пайдаланған кезде пайда болады. Wwft сәйкес, ұйымдар әдеттен тыс транзакциялар туралы есеп беруге міндетті. Бұл есептер ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландыруды анықтауға және қылмыстық жауапкершілікке тартуға ықпал етеді. Wwft Нидерландыда белсенді жұмыс істейтін ұйымдарға үлкен әсер етеді. Ұйымдар ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыруға жол бермеу үшін белсенді шаралар қабылдауы керек. Бұл мақалада қандай мекемелер Wwft-тің құзырына кіретіні, осы мекемелердің Wwft-қа сәйкес қандай міндеттемелері бар екендігі және мекеме Wwft-ті орындамағаны үшін оның салдары қандай болатындығы қарастырылады.

Голландияда ақшаны жылыстатуға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл түсіндірілді

1.Wwft саласына кіретін мекемелер

Кейбір мекемелер WWft ережелерін сақтауға міндетті. Оқу ордасына тиесілі-жатпайтынын бағалау үшін мекеме түрі мен мекеме атқаратын іс-шаралар қарастырылады. Wwft-тің қарамағындағы мекеме клиенттен тиісті тексеруді немесе транзакция туралы есеп беруді талап етуі мүмкін. Wwft келесі мекемелерге бағынуы мүмкін:

  • тауарларды сатушылар;
  • тауарларды сатып алу-сатудағы делдалдар;
  • жылжымайтын мүлікті бағалаушылар;
  • жылжымайтын мүлік саласындағы агенттер мен делдалдар;
  • ломбард операторлары және тұрғылықты жерді жеткізушілер;
  • қаржы институттары;
  • тәуелсіз мамандар.[1]

Тауар сатушылар

Егер сатылатын тауардың бағасы 15,000 25,000 еуро немесе одан да көп болса және бұл төлем қолма-қол жасалса, тауарды сатушылар клиентке тиісті сараптама жүргізуге міндетті. Төлем уақытылы немесе бірден төленетіні маңызды емес. Кемелер, көлік құралдары және зергерлік бұйымдар сияқты белгілі бір тауарларды сатқан кезде XNUMX еуро немесе одан көп евро ақшалай төлем жасалса, сатушы бұл операция туралы әрдайым хабарлауы керек. Егер төлем қолма-қол жасалмаса, онда WWфт бойынша міндеттемелер болмайды. Алайда жабдықтаушының банктік шотындағы ақша салымы ақшалай төлем ретінде қарастырылады.

Тауарларды сатып алу-сатудағы делдалдар

Егер сіз белгілі бір тауарларды сатып алуда немесе сатуда делдал болсаңыз, сіз Wwft-ке ұшырайсыз және клиентті тиісті түрде тексеруге міндеттісіз. Бұған көлік құралдарын, кемелерді, зергерлік бұйымдарды, өнер заттары мен антиквариат сату мен сатып алу кіреді. Төленетін бағаның қаншалықты жоғары екендігі және оның қолма-қол төленгені маңызды емес. 25,000 еуро немесе одан жоғары ақшалай төлеммен транзакция болған кезде, бұл туралы әрдайым хабарлау керек.

Жылжымайтын мүлікті бағалаушылар

Бағалаушы жылжымайтын мүлікті бағалап, ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты ерекше фактілер мен жағдайларды анықтаған кезде бұл туралы хабарлауы керек. Алайда бағалаушылар клиентті тиісті тексеруден өткізуге міндетті емес.

Жылжымайтын мүлік саласындағы агенттер мен делдалдар

Жылжымайтын мүлікті сатып алу мен сатуда делдал болған адамдар Wwft-ке жатады және әр тапсырма үшін клиентті мұқият тексеруі керек. Клиенттің тиісті тексеруін жүргізу міндеттемесі клиенттің контрагентіне де қатысты. Егер транзакция ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты болуы мүмкін деген күдік болса, бұл туралы хабарлау керек. Бұл сондай-ақ € 15,000 немесе одан көп мөлшерде қолма-қол ақшамен алынған транзакцияларға да қатысты. Бұл сома жылжымайтын мүлік агентіне немесе үшінші тұлғаға арналған ма, маңызды емес.

Ломбард операторлары және тұрғылықты жерді жеткізушілер

Кәсіби немесе іскери кепілдік ұсынатын ломбард операторлары клиенттерге әрбір транзакцияны мұқият тексеруі керек. Егер транзакция әдеттен тыс болса, бұл туралы хабарлау керек. Бұл сонымен қатар € 25,000 немесе одан жоғары соманы құрайтын барлық транзакцияларға қолданылады. Мекенжайды немесе пошта мекенжайын іскери немесе кәсіптік негізде үшінші тараптарға қол жетімді етуші дистрибьюторлар әр клиент үшін клиенттің мұқият тексеруін жүргізуге міндетті. Егер сіздің тұрғылықты мекен-жайыңызды ұсынумен ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға байланысты болуы мүмкін деген күдік болса, бұл туралы мәміле туралы хабарлау керек.

Қаржы институттары

Қаржы институттарына банктер, айырбастау пункттері, казино, сенім кеңселері, инвестициялық институттар және белгілі бір сақтандырушылар кіреді. Бұл мекемелер әрдайым клиентті мұқият тексеріп отыруы керек және олар әдеттен тыс операциялар туралы есеп беруі керек. Алайда, банктерге қатысты әртүрлі ережелер қолданылуы мүмкін.

Тәуелсіз мамандар

Тәуелсіз мамандар санатына келесі адамдар кіреді: нотариустар, адвокаттар, бухгалтерлер, салық кеңесшілері және әкімшілік кеңселер. Бұл кәсіби топтар клиенттерді мұқият тексеріп, ерекше операциялар туралы есеп беруі керек.

Жоғарыда аталған мекемелер жүзеге асыратын іс-шараларға сәйкес кәсіби негізде өз бетінше қызметті жүзеге асыратын мекемелер немесе кәсіпқойлар Wwft-тің қарамағына енуі мүмкін. Оған келесі іс-шаралар кіруі мүмкін:

  • компанияларға капитал құрылымы, бизнес стратегиясы және соған байланысты қызмет бойынша кеңес беру;
  • компаниялардың бірігу және қосылу саласында кеңес беру және қызмет көрсету;
  • компанияларды немесе заңды тұлғаларды құру немесе басқару;
  • компаниялар, заңды тұлғалар немесе компаниялардың акцияларын сатып алу немесе сату;
  • компанияларды немесе заңды тұлғаларды толық немесе ішінара сатып алу;
  • салық салуға байланысты қызмет.

Мекеме Wwft-ке жататындығын анықтау үшін мекеме атқаратын іс-әрекеттерді есте ұстаған жөн. Егер мекеме тек ақпарат беретін болса, онда бұл мекеме негізінен Wwft-ке бағынбайды. Егер мекеме клиенттерге кеңес берсе, мекеме Wwft-тің ықпалына түсуі мүмкін. Алайда ақпарат беру мен кеңес беру арасында жұқа сызық бар. Сондай-ақ, клиентті міндетті түрде тексеру мекеме клиентпен іскерлік келісім жасасқанға дейін жүргізілуі керек. Мекеме бастапқыда клиентке тек ақпарат беру керек деп санаса, бірақ кейінірек кеңес беріліп немесе ұсынылуы керек болса, алдыңғы клиенттің тиісті тексерісін жүргізу міндеті орындалмайды. Сондай-ақ мекеме қызметін ВВт-қа жататын қызметтерге және ВВТ-ға жатпайтын қызмет түрлеріне бөлу өте қауіпті, өйткені бұл әрекеттер арасындағы шекара өте бұлыңғыр. Сонымен қатар, жекелеген іс-әрекеттер Wwft-қа жатпайтын, бірақ бұл әрекеттер біріккен кезде Wwft міндеттемесін тудыруы мүмкін. Сондықтан сіздің мекемеңіздің Wwft-ке жататындығын не алдын-ала анықтау өте маңызды.

Белгілі бір жағдайларда, мекеме Wwft емес, Нидерландтың Сенімді басқаруды бақылау актісінің (Wtt) құзырына кіруі мүмкін. Wtt клиенттерді тексеруге қатысты қатаң талаптардан тұрады және Wtt-қа жататын мекемелер олардың қызметін жүзеге асыру үшін рұқсатты қажет етеді. Wtt сәйкес, тұрғылықты мекенжайын ұсынатын және қосымша қызмет түрлерін жүзеге асыратын мекемелер Wtt-қа бағынады. Бұл қосымша қызметтерге заңгерлік кеңес беру, салық декларацияларын қарау, жылдық есептерді жасау, бағалау және бақылау, корпорацияны немесе заңды тұлғаны басқаруды немесе директорды алу бойынша іс-шаралар кіреді. Іс жүзінде, тұрғылықты жерді қамтамасыз ету және қосымша іс-шаралар жүргізу екі түрлі мекемелермен басқарылады, бұл мекемелер Wtt-ке кірмейтініне көз жеткізу үшін. Алайда, өзгертілген Втт күшіне енген кезде бұл мүмкін болмайды. Осы заңнамалық түзету күшіне енгеннен кейін, тұрғылықты жерін дәлелдеуді және екі мекеме арасында қосымша іс-шараларды жүргізуді тоқтататын институттар да Wtt-қа бағынады. Бұл қосымша қызмет түрлерін жүзеге асыратын, бірақ клиентті ұсыну немесе тұрғылықты мекен-жайы бойынша (немесе керісінше) басқа мекемеге, сондай-ақ клиенттің домицилін ұсына алатын және жүргізе алатын әртүрлі тараптармен байланыс орнатып делдал ретінде әрекет ететін мекемелерге қатысты. қосымша іс-шаралар.[2] Бұл заңдардың қайсысы қолданылатындығын анықтау үшін мекемелердің олардың қызметі туралы жақсы шолу жасағаны өте маңызды.

2. Клиенттің тиісті тексерісі

Wwft сәйкес, Wwft бағынатын мекеме клиенттерді тиісті тексеруден өткізуі керек. Клиенттің тиісті тексеруі мекеме клиентпен іскерлік келісім жасасқанға дейін және қызмет көрсетілгенге дейін жасалуы керек. Клиенттің тиісті түрде тексеруі, басқалармен қатар, мекеме өз клиенттерінің жеке басын сұрауға міндетті, бұл ақпаратты тексеріп, тіркеп, оны бес жыл бойы сақтауға міндетті.

WWft сәйкес клиентті тексеру тәуекелге бағдарланған. Бұл дегеніміз, мекеме өзінің меншікті компаниясының сипаты мен мөлшеріне, сондай-ақ нақты іскерлік қатынастарға байланысты немесе назарға алынатын тәуекелдерді қабылдауы керек. Тиісті тексерудің интенсивтілігі осы тәуекелдерге сәйкес болуы керек.[3] WWft клиенттердің үш деңгейіне сәйкес келеді: стандартты, жеңілдетілген және жетілдірілген. Тәуекелдер негізінде мекеме жоғарыда аталған клиенттің қайсысын тиісті тексеруді жүргізу керектігін анықтауы керек. Стандартты жағдайларда жүргізілуі керек клиенттің тиісті тексерілуіне тәуекелге негізделген түсіндіруден басқа, тәуекелдерді бағалау клиенттің оңайлатылған немесе жетілдірілген сараптамасын жүргізудің себебі болуы мүмкін. Тәуекелдерді бағалау кезінде келесі мәселелерді ескеру қажет: клиенттер, мекеме жұмыс істейтін елдер және географиялық себептер, сондай-ақ тауарлар мен қызметтер.[4]

WWft клиенттерге транзакцияның тәуекелге сезімталдығын ескере отырып, тепе-теңдікті сақтау үшін қандай шаралар қолдануы керектігін көрсетпейді. Сонымен қатар, мекеме үшін клиенттің қайсы қарқындылықпен тексерілетіндігін анықтау үшін тәуекелдерге негізделген процедураларды құру маңызды. Мысалы, келесі шараларды жүзеге асыруға болады: тәуекел матрицасын құру, тәуекелдер саясатын немесе профилін қалыптастыру, клиенттерді қабылдау рәсімдерін орнату, ішкі бақылау шараларын қабылдау немесе осы шаралардың жиынтығы. Сонымен қатар, файлдарды басқаруды және барлық транзакциялар мен тиісті тәуекелдерді есепке алуды жүргізу ұсынылады. Wwft-ке жауапты орган Қаржылық барлау бөлімі (ҚББ) мекемеден ақшаны жылыстатумен және терроризмді қаржыландырумен байланысты тәуекелдерді анықтауды және бағалауды талап ете алады. Мекеме мұндай өтінішті орындауға міндетті.[5] Wwft сонымен бірге клиенттің қарқындылығы қандай тексеруді жүргізу керектігін көрсететін көрсеткіштерден тұрады.

2.1 Клиенттің стандартты тексерісі

Әдетте, мекемелер стандартты клиентті тексеріп отыруы керек. Тиісті тексеру келесі элементтерден тұрады:

  • клиенттің жеке басын анықтау, тексеру және тіркеу;
  • түпкілікті бенефициар иесінің жеке басын анықтау, тексеру және тіркеу (UBO);
  • тапсырманың немесе операцияның мақсаты мен сипатын айқындау және тіркеу.

Клиенттің жеке басы

Қызметтер кімнің ұсынылатындығын білу үшін мекеме өз қызметін көрсетуді бастамас бұрын клиенттің жеке басын анықтау керек. Клиентті анықтау үшін клиенттен оның жеке басы туралы мәліметтер сұралуы керек. Кейін клиенттің жеке басы тексерілуі керек. Жеке тұлға үшін бұл тексеру түпнұсқалық паспортты, жүргізуші куәлігін немесе жеке куәлікті талап ету арқылы жасалуы мүмкін. Заңды тұлға болып табылатын клиенттерден сауда тізілімінен үзінді немесе халықаралық тасымалдарда әдеттегі болып табылатын басқа да сенімді құжаттар немесе мәліметтерді ұсыну талап етілуі керек. Содан кейін бұл ақпаратты мекеме бес жыл бойы сақтауы керек.

Жеке басын сәйкестендіру UBO

Егер клиент заңды тұлға, серіктестік, құрылтай немесе сенімгер болса, UBO сәйкестендіріліп, тексерілуі керек. Заңды тұлғаның БСБ жеке тұлға болып табылады:

  • клиенттің капиталына 25% -дан астам қатысу үлесі бар; немесе
  • Клиент акционерлерінің жалпы жиналысында акцияларының немесе дауыс беру құқығының 25% немесе одан да көп мөлшерін пайдалана алады; немесе
  • клиентте нақты бақылауды жүзеге асыра алады; немесе
  • - қордың немесе трасттың 25% немесе одан көп активтерінің бенефициары; немесе
  • клиенттердің 25% немесе одан да көп активтерін ерекше бақылауға ие.

Серіктестіктің UBO - серіктестік таратылған кезде 25% немесе одан да көп мөлшердегі активтерге қатысу құқығы бар немесе 25% немесе одан жоғары пайдадағы үлесті алуға құқығы бар жеке тұлға. Сеніммен реттегіш (тер) мен сенімді басқарушы (лар) сәйкестендірілуі керек.

UBO жеке басын анықтаған кезде, бұл жеке куәлік тексерілуі керек. Мекеме ақшаны жылыстатумен және терроризмді қаржыландырумен байланысты тәуекелдерді бағалауы керек; UBO тексеру осы тәуекелдерге сәйкес жүргізілуі керек. Мұны тәуекелге негізделген тексеру деп атайды. Тексерудің ең терең нысаны - актілердің, келісім-шарттардың және мемлекеттік тізімдердегі немесе басқа сенімді дереккөздердегі тіркеулер сияқты негізгі құжаттардың көмегімен, UBO-ның іс жүзінде 25% немесе одан да көп рұқсат етілгендігін анықтау. Бұл ақпаратты ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландыруға қатысты үлкен қауіп болған кезде сұратуға болады. Төмен тәуекел болған кезде мекеме клиенттің UBO-декларациясына қол қоя алады. Осы декларацияға қол қою арқылы клиент UBO сәйкестендіру дұрыстығын растайды.

Тапсырманың немесе операцияның мақсаты мен сипаты

Мекемелер жоспарланған іскерлік қатынастардың немесе мәміленің мәні мен мақсаты туралы зерттеу жүргізуі керек. Бұл мекемелердің қызметтерін ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға пайдаланбау керек. Тапсырма немесе транзакция сипаты бойынша тергеу тәуекелге негізделген болуы керек.[6] Тапсырманың немесе транзакцияның сипаты анықталған кезде бұл регистрде жазылуы керек.

2.2 Клиенттің қарапайымдылығы

Сонымен қатар, мекеме Wwft-ке сәйкес келетін клиенттің қарапайымдылығын тексеріп, сақтай алады. Жоғарыда айтылғандай, клиенттерге тиісті тексерулер жүргізу қарқындылығы тәуекелдерді талдау негізінде анықталады. Егер бұл талдау ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупі аз екенін көрсетсе, клиенттің қарапайымдылығын тексеруге болады. Wwft-тің айтуы бойынша, егер клиент банк, өмірді сақтандыру немесе басқа қаржы институты, листингтік компания немесе ЕО үкіметтік мекемесі болса, клиенттің қарапайым тексеруі жеткілікті. Мұндай жағдайларда, клиенттің жеке басын ғана емес, мәміленің мақсаты мен сипатын да 2.1-тармақта көрсетілген тәртіппен анықтау және тіркеу қажет. Бұл жағдайда клиентті тексеру және UBO сәйкестендіру және тексеру қажет емес.

2.3 Клиенттің тиісті тексеруі

Сондай-ақ, клиенттің жақсартылған тексеруі жүргізілуі керек. Бұл жағдай ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупі жоғары болған жағдайда орын алады. WWft-ке сәйкес клиенттің жақсартылған тексеруі келесі жағдайларда жүргізілуі керек:

  • алдын-ала ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру қаупінің жоғарылауы туралы күдік бар;
  • сәйкестендіру кезінде клиент физикалық қатыспайды;
  • клиент немесе UBO - саяси тұрғыдан ашылған тұлға.

Ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру тәуекелінің жоғарылауы туралы күдік

Тәуекелдерді талдау ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландырудың жоғары қаупі бар екенін көрсеткенде, клиенттерге тиісті тексерулер жүргізу қажет. Мұндай жетілдірілген клиентті, мысалы, клиенттен жақсы мінез-құлық сертификатын сұрату арқылы, директорлар кеңесінің және сенім білдірілген адамдардың өкілеттіктері мен функцияларын әрі қарай зерттеу арқылы немесе қаражаттың пайда болуы мен тағайындалған орнын, оның ішінде банктің сұратуы арқылы жүргізуге болады. мәлімдемелер. Қабылдануға тиісті шаралар жағдайға байланысты.

Клиент жеке басын сәйкестендіруге қатыспайды

Егер клиент жеке басын сәйкестендіруге қатыспаса, бұл ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупінің жоғарылауына әкеледі. Мұндай жағдайда осы нақты тәуекелді өтеу үшін шаралар қабылдау қажет. Wwft тәуекелдерді өтеу үшін мекемелердің қандай нұсқалары бар екенін көрсетеді:

  • қосымша құжаттар, мәліметтер немесе ақпарат негізінде клиентті сәйкестендіру (мысалы, паспорттың немесе апостильдің нотариалды куәландырылған көшірмесі);
  • ұсынылған құжаттардың шынайылығын бағалау;
  • іскерлік қатынастарға немесе транзакцияларға байланысты алғашқы төлемнің мүше мемлекетте тіркелген кеңсесі бар банкте немесе белгілі бір мемлекетте орналасқан банкте клиенттің атынан немесе оның есебінен есепшот арқылы жүргізілуін қамтамасыз ету осы мемлекетте бизнес жүргізуге лицензия.

Егер сәйкестендіру төлемі жасалса, біз алынған сәйкестендіру туралы айтамыз. Бұл дегеніміз, мекеме бұрын жасалған клиенттің деректерін тиісті түрде тексеруі мүмкін. Туынды сәйкестендіруге рұқсат етіледі, өйткені сәйкестендіру төлемі жүзеге асырылатын банк сонымен қатар басқа мүше мемлекетте Wwft немесе ұқсас бақылауға ие мекеме болып табылады. Негізінде, клиентті осы сәйкестендіру төлемін жүзеге асырған кезде банк анықтайды.

Клиент немесе UBO - саяси тұрғыдан ашылған тұлға

Саяси тұрғыдан ашылғандар (НРП) - бұл Нидерландыда немесе шетелде белгілі саяси позицияны иеленген немесе осындай лауазымды бір жыл бұрын иеленген адамдар;

  • шетелде тұру (олардың Голланд азаматы немесе басқа ұлт екендігіне қарамастан);

OR

  • Голландияда тұрады, бірақ голланд азаматтығы жоқ.

Адамның жеке тұлға болып табылатындығын клиент үшін де, клиенттің кез келген UBO үшін де зерттеу керек. Кез-келген жағдайда РЕП келесі адамдар:

  • мемлекет басшылары, үкімет басшылары, министрлер және мемлекеттік хатшылар;
  • парламент мүшелері;
  • жоғары сот органдарының мүшелері;
  • орталық банктердің тексеру кеңселері мен басқармаларының мүшелері;
  • елшілер, уақытша сенімді өкілдер және армияның аға офицерлері;
  • атқарушы және қадағалау органдарының мүшелері;
  • мемлекеттік компаниялардың органдары;
  • жоғарыда аталған адамдардың жақын туыстары немесе жақын туыстары.[7]

ЖКС болған кезде, мекеме ақшаны жылыстату мен терроризмді қаржыландырудың жоғары қаупін азайту және бақылау үшін қосымша мәліметтер жинап, тексеруі керек.[8]

3. Өзгеше транзакция туралы есеп беру

Клиенттің тиісті тексеруі аяқталғаннан кейін, ұйым ұсынылған транзакцияның ерекше емес екендігін анықтауы керек. Егер бұл болса және ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты болса, мәміле туралы хабарлау керек.

Егер клиент тиісті түрде заңмен белгіленген мәліметтерді ұсынбаса немесе ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысы бар болса, бұл туралы ҚББ-ға хабарлау керек. Бұл Wwft сәйкес. Нидерланды билігі субъективті және объективті белгілерді белгіледі, олардың негізінде мекемелер әдеттен тыс мәміленің бар-жоғын анықтай алады. Егер индикаторлардың бірі мәселе туындаса, мәміле ерекше болады деп болжанады. Содан кейін бұл операция туралы мүмкіндігінше тезірек ҚББ-ға хабарлау керек. Келесі көрсеткіштер белгіленеді:

Субъективті көрсеткіштер

  1. Мекеме ақшаны жылыстатуға немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты болуы мүмкін деп болжауға негіз болатын мәміле. Қаржылық іс-қимыл жөніндегі тапсырмалар тобы түрлі қауіп-қатер елдерін де анықтады.

Объективті көрсеткіштер

  1. Полицияға немесе терроризмді қаржыландыруға байланысты полицияға немесе прокуратура органдарына хабарланған операциялар туралы ҚББ хабарлау керек; осы операциялар ақшаны жылыстатумен және терроризмді қаржыландырумен байланысты болуы мүмкін деген болжам бар.
  2. Ақшаны жылыстатудың және терроризмді қаржыландырудың алдын-алу саласындағы стратегиялық кемшіліктері бар министрлікпен реттелетін мемлекет ретінде тіркелген немесе тіркелген мекен-жайы бар (заңды) тұлғаның немесе оның мүддесіне арналған мәміле.
  3. Ақша төлемі үшін бір немесе бірнеше көлік құралдары, кемелер, өнер заттары немесе зергерлік бұйымдар сатылатын, қолма-қол ақшамен төленуге тиісті сома 25,000 еуро немесе одан көп болатын транзакция.
  4. Қолма-қол ақшаны басқа валютаға немесе кішігірім деноминацияға айырбастау жүзеге асырылатын 15,000 XNUMX еуродан немесе одан көп сомаға мәміле.
  5. Несиелік карта немесе алдын-ала төленген төлем құралы үшін 15,000 еуро немесе одан көп сомаға ақшалай салым.
  6. 15,000 XNUMX еуро немесе одан жоғары сомаға транзакцияға байланысты несие картасын немесе алдын-ала төленген төлем құралын пайдалану.
  7. 15,000 еуро немесе одан көп сомаға мекемеге қолма-қол ақшамен немесе чектермен, алдын-ала төленген құралмен немесе ұқсас төлем құралдарымен төленген мәміле.
  8. Тауар немесе бірнеше тауар ломбардтың бақылауына алынатын, ломбард қол жеткізе алатын сома 25,000 еуро немесе одан көп болатын мәміле.
  9. € 15,000 немесе одан көп сомаға мекемеге қолма-қол ақшамен, чектермен, алдын-ала төленген құралмен немесе шетел валютасымен төленген мәміле.
  10. 15,000 XNUMX еуро немесе одан көп сомаға монеталар, банкноттар немесе басқа құндылықтар салу
  11. 15,000 еуро немесе одан көп сомаға гиро төлемі бойынша мәміле.
  12. 2,000 және одан да көп евроға ақша аударымы, егер ол осы аударым үшін есеп айырысуды басқа мекемеге Wwft-тен туындайтын әдеттен тыс транзакция туралы есеп беру міндеттемесіне жататын мекемеден аударуға қатысты болмаса.[9]

Көрсеткіштердің барлығы барлық мекемелерге қатысты бола бермейді. Бұл көрсеткіш қандай мекемеге қолданылатын мекеменің түріне байланысты. Жоғарыда сипатталғандай транзакциялардың біреуі белгілі бір мекемеде жасалса, бұл ерекше операция деп саналады. Бұл операция туралы ҚББ-ға хабарлау керек. ҚББ есепті транзакцияның ерекше есебі ретінде тіркейді. Содан кейін ҚББ әдеттен тыс транзакцияның күдікті екендігін және оны қылмыстық тергеу органы немесе қауіпсіздік қызметі тергеу керек екендігін бағалайды.

4. Шығындарды өтеу

Егер мекеме ҚББ-ға әдеттен тыс мәміле туралы хабарлаған болса, онда бұл есеп берешектің орнын толтыруға алып келеді. ВВт сәйкес, ҚББ-ға есеп мазмұны негізінде берілген мәліметтер немесе мәліметтер, ақшаны жылыстату туралы күдік туралы мәлімдеген мекемені тергеу немесе қудалау үшін негіз бола алмайды. немесе осы мекеменің террористік қаржыландыруы. Сонымен қатар, бұл мәліметтер айыптау бола алмайды. Бұл сонымен бірге мекеме ҚББ берген деректерге қатысты болады, бұл УВТ-дан туындайтын есеп беру міндеттемесін орындауға әкеп соқтырады. Бұл дегеніміз, мекеме ҚҚБ-ға ұсынған, әдеттен тыс мәміле туралы есеп тұрғысынан, ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыру туралы қылмыстық тергеу кезінде мекемеге қарсы қолдануға болмайды. Бұл төлем ҚББ-ға мәліметтер мен ақпаратты ұсынған мекемеде жұмыс істейтін адамдарға да қолданылады. Ерекше мәмілені адал ниетпен хабарлау арқылы қылмыстық жауапкершілікке тартылады.

Сонымен қатар, Wwft негізінде ерекше мәміле туралы немесе қосымша ақпарат берген мекеме үшінші тараптың келтірген залалы үшін жауап бермейді. Бұл мекеме әдеттен тыс мәміле туралы есеп беру нәтижесінде клиенттің келтірген залалы үшін жауаптылықта бола алмайды дегенді білдіреді. Осылайша, әдеттен тыс мәміле туралы хабарлау міндеттемесін орындау арқылы мекемеге азаматтық-құқықтық өтемақы да беріледі. Бұл азаматтық-құқықтық залал ерекше мәміле туралы хабарлаған немесе ҚББ-ға ақпарат берген мекемеде жұмыс істейтін адамдарға да қолданылады.

5. ВВттан туындайтын басқа міндеттемелер

Клиентке тиісті тексеруді жүргізу және ҚББ-ға әдеттен тыс мәмілелер туралы есеп беру міндеттемесінен басқа, Wwft сонымен қатар құпиялылық және оқу орындары үшін міндеттеме алады.

Құпиялылықты сақтау міндеттемесі

Құпиялылықты сақтау міндеттемесі мекемеге ешкімге ҚББ-ға есеп беру туралы және ақшаны жылыстату немесе терроризмді қаржыландыруға қатысты транзакцияға қатысты күдік туралы хабарлауға болмайды. Мекемеге бұл туралы клиентке хабарлауға тыйым салынады. Мұның себебі, ҚББ ерекше мәміле бойынша тергеуді бастайды. Құпиялылық міндеттемесі зерттелетін тараптарға, мысалы, айғақтарды жоюға мүмкіндік бермеу үшін орнатылады.

Оқу міндеттемесі

Wwft-тің айтуынша, мекемелердің оқу міндеттемесі бар. Оқыту бойынша осы міндеттеме мекеме қызметкерлері өз міндеттерін орындау үшін маңызды болғандықтан, WWft ережелерімен таныс болуы керек. Қызметкерлер клиентті тиісті түрде тексеріп, әдеттен тыс транзакцияны мойындауы керек. Бұған жету үшін мерзімді жаттығулар қажет.

6.Wwft ережелерін сақтамау салдары

Wwft-тен түрлі міндеттемелер туындайды: клиенттерге тиісті тексеру жүргізу, ерекше операциялар туралы есеп беру, құпиялылық міндеттемесі және оқыту міндеттемесі. Әр түрлі мәліметтер тіркеліп, сақталуы керек және мекеме ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупін азайту бойынша шаралар қабылдауы керек.

Егер мекеме жоғарыда аталған міндеттемелерді орындамаса, шаралар қабылданады. Мекеменің түріне байланысты Wwft-тің сақталуын бақылауды Салық органдары / Бюро қадағалауы Wwft, Голландияның Орталық банкі, Қаржылық нарықтар бойынша Голландия органы, Қаржылық қадағалау басқармасы немесе Голландиялық адвокаттар алқасы жүзеге асырады. Бұл бақылаушылар мекеменің Wwft ережелеріне сәйкестігін тексеру үшін қадағалау тергеулерін жүргізеді. Осы зерттеулерде тәуекелдер саясатының құрылымы мен болуы бағаланады. Тергеу сонымен қатар мекемелердің әдеттен тыс транзакциялар туралы есеп беруін қамтамасыз етуге бағытталған. Егер Wwft ережелері бұзылған болса, қадағалау органдарына қосымша жаза немесе әкімшілік айыппұл салынатын бұйрық шығаруға өкілетті. Сондай-ақ, олар мекемеге ішкі процедураларды әзірлеу және қызметкерлерді оқытуға қатысты белгілі бір іс-қимыл бағытын ұстануға нұсқау беру мүмкіндігі бар.

Егер мекеме әдеттен тыс мәміле туралы хабарламаса, онда WWft бұзылады. Хабарлама жібермеуі қасақана немесе кездейсоқ болған ба, маңызды емес. Егер мекеме Вт-ны бұзса, бұл Голландияның Экономикалық қылмыстар туралы заңына сәйкес экономикалық құқық бұзушылыққа әкеп соғады. Сондай-ақ ҚББ мекеменің есеп беру әрекеті туралы қосымша тергеулер жүргізуі мүмкін. Ауыр жағдайларда, қадағалау органдары тіпті заң бұзушылық туралы Голландия прокурорына хабарлауы мүмкін, ол содан кейін мекемеде қылмыстық тергеуді бастайды. Содан кейін мекеме Wwft ережелерін сақтамағаны үшін жауапқа тартылады.

7. қорытынды

Wwft - көптеген мекемелерге қолданылатын заң. Сондықтан, бұл мекемелер Wwft-ке сәйкес болу үшін қандай міндеттемелерді орындау керектігін білуі керек. Клиентті тиісті түрде тексеру, ерекше транзакциялар, құпиялылық және оқу міндеттемесі Wwft-тен туындайды. Бұл міндеттемелер ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупі мүмкіндігінше аз болуын қамтамасыз ету және осы іс-шаралар жүргізіліп жатқандығы туралы күдік туындаған кезде жедел әрекет етуді қамтамасыз ету үшін құрылған. Мекемелер үшін тәуекелдерді бағалау және соған сәйкес шаралар қабылдау өте маңызды. Мекеме түріне және мекеме жүзеге асыратын қызметке байланысты әртүрлі ережелер қолданылуы мүмкін.

Wwft мекемелері Wwft-тен туындайтын міндеттемелерді орындауды ғана емес, сонымен қатар мекемелер үшін басқа да зардаптарды тудырады. ҚББ-ға есеп адал болған кезде мекемеге қылмыстық және азаматтық-құқықтық төлемдер ұсынылады. Бұл жағдайда мекеме ұсынған ақпарат оған қарсы қолданыла алмайды. Сондай-ақ клиенттің ҚББ есеп беруінен келтірілген зиян үшін азаматтық-құқықтық жауапкершілік алынып тасталады. Екінші жағынан, КВт бұзылған кезде салдары болады. Нашар жағдайда, мекеме тіпті қылмыстық жауапкершілікке тартылуы мүмкін. Сондықтан мекемелер үшін УВФ ережелерін орындау, ақшаны жылыстату және терроризмді қаржыландыру қаупін азайту ғана емес, сонымен қатар өзін-өзі қорғау да өте маңызды.
_____________________________

[1] 'Wat - Wwft', Belastingdienst 09-07-2018, www.belastingdienst.nl.

[2] Камерстуккен II 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging).

[3] Камерстуккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).

[4] Камерстуккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).

[5] Камерстуккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 8 (MvT).

[6] Камерстуккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 3 (MvT).

[7] 'Ват - бұл PEP', Markten авториайт 09-07-2018, www.afm.nl.

[8] Камерстуккен II 2017/18, 34 808, 3, б. 4 (MvT).

[9] 'Мельдергроепен', ҚББ 09-07-2018, www.fiu-nederland.nl.

үлес