Голландиялық сенім кеңсесінің қадағалау заңына жаңа түзету

Голландиялық сенім кеңселерін қадағалау заңы

Голландиялық сенім кеңселерін қадағалау туралы заңға жаңа түзету және тұрғын үй плюс беру

Соңғы жылдары голландиялық траст секторы жоғары реттелетін секторға айналды. Нидерландыдағы сенім кеңселері қатаң бақылауда. Мұның себебі, реттеуші ақыр соңында сенімгерлік кеңселердің ақшаны жылыстатуға немесе алаяқ тұлғалармен бизнес жүргізуге қатысу қаупі бар екенін түсінді және түсінді. Сенім кеңселерін қадағалау және секторды реттеу мүмкіндігін алу үшін 2004 жылы Голландиялық сенім кеңсесінің қадағалау актісі (Wtt) күшіне енді. Осы заңның негізінде сенімгерлік кеңселер бірнеше талаптарға сай болуы керек: іс-шараларын жүргізу. Жақында Wtt-ке тағы бір түзету қабылданды, ол 1 жылдың 2019 қаңтарында күшіне енді. Бұл заңнамалық түзету, басқалармен қатар, Wtt бойынша тұрғылықты жерді берушінің анықтамасының кеңейе түсуін көздейді. Осы түзетудің нәтижесінде Wtt ауқымына көбірек мекемелер кіреді, бұл осы институттар үшін үлкен зардаптарға әкелуі мүмкін. Бұл мақалада Wtt түзетуі тұрғылықты жерді беруге қатысты нені білдіретіні және осы саладағы түзетудің практикалық салдары қандай болатыны түсіндіріледі.

Голландиялық сенім кеңсесінің қадағалау заңына жаңа түзету және тұрғын үй плюс беру

1. Голландиялық траст кеңсесінің қадағалау актісі

 Сенім кеңсесі – кәсіптік немесе коммерциялық тұрғыдан басқа заңды тұлғалармен немесе компаниялармен немесе компанияларсыз бір немесе бірнеше сенімгерлік қызмет көрсететін заңды тұлға, компания немесе жеке тұлға. Wtt атауы қазірдің өзінде көрсеткендей, сенімгерлік кеңселер қадағалауға жатады. Қадағалау органы Голландияның Орталық банкі болып табылады. Нидерланды Орталық банкінің рұқсатынсыз сенім кеңселеріне Нидерландыдағы кеңседен жұмыс істеуге рұқсат етілмейді. Wtt басқа тақырыптармен қатар сенім кеңсесінің анықтамасын және Нидерландыдағы сенімгерлік кеңселердің рұқсат алу үшін сәйкес келуі керек талаптарын қамтиды. Wtt сенімді қызметтердің бес санатын жіктейді. Бұл қызметтерді ұсынатын ұйымдар сенім кеңсесі ретінде анықталады және Wtt сәйкес рұқсатты талап етеді. Бұл келесі қызметтерге қатысты:

  • заңды тұлғаның немесе компанияның директоры немесе серіктесі болу;
  • мекен-жайды немесе пошталық мекен-жайды көрсету, қосымша қызметтерді көрсетумен бірге (тұрғылықты жерді беру плюс);
  • тұтынушы игілігі үшін кондуиттік компанияны пайдалану;
  • заңды тұлғаларды сату немесе сатуда делдалдық жасау;
  • сенімді тұлға ретінде әрекет етеді.

Нидерланд билігі Wtt енгізу үшін әртүрлі себептерге ие болды. Wtt енгізілгенге дейін траст секторы, әсіресе кішігірім сенімгерлік кеңселердің үлкен тобына қатысты картаға түспеген немесе әрең жүргізілген. Қадағалауды енгізу арқылы сенім секторын жақсырақ қарауға болады. Wtt енгізудің екінші себебі - қаржылық әрекет жөніндегі жұмыс тобы сияқты халықаралық ұйымдар сенімгерлік кеңселердің ақшаны жылыстатуға және салық төлеуден жалтаруға қатысу қаупінің жоғарылауына назар аударды. Бұл ұйымдардың пікірінше, траст секторында реттеу және қадағалау арқылы басқаруға болатын тұтастық тәуекелі болды. Бұл халықаралық институттар сондай-ақ бұзылмайтын іскерлік операцияларға бағытталған және сенімгерлік кеңселер кіммен бизнес жүргізетінін білуі қажет болатын тұтынушыны білу принципін қоса алғанда, шараларды ұсынды. Бұл бизнестің алаяқтық немесе қылмыстық тараптармен жүргізілуіне жол бермеу. Wtt енгізудің соңғы себебі - Нидерландыдағы сенім кеңселеріне қатысты өзін-өзі реттеу жеткілікті деп саналмады. Барлық сенімгерлік кеңселер бірдей ережелерге бағынбады, өйткені барлық кеңселер филиалға немесе кәсіптік ұйымға біріктірілмеген. Оның үстіне, ережелердің орындалуын қамтамасыз ететін бақылаушы орган жетіспеді.[1] Содан кейін Wtt сенімгерлік кеңселерге қатысты нақты реттеудің орнатылуын және жоғарыда аталған мәселелердің шешілуін қамтамасыз етті.

2. Тұрғылықты жерді және қызмет көрсетуді анықтау

 2004 жылы Wtt енгізілгеннен бері осы заңға тұрақты түрде түзетулер енгізілді. 6 жылдың 2018 қарашасында Нидерланд Сенаты Wtt-ке жаңа түзетуді қабылдады. 2018 жылдың 2018 қаңтарында күшіне енген 1 жылғы жаңа Голландиялық сенім кеңсесінің қадағалау актісімен (Wtt 2019), сенімгерлік кеңселер орындауға тиіс талаптар қатаңырақ болды және қадағалау органында құқық қорғау құралдары көбірек болды. Бұл өзгеріс басқалармен қатар «тұрғылықты жерді беру плюс» ұғымын кеңейтті. Ескі Wtt кезінде келесі қызмет сенім қызметі болып саналды: қосымша қызметтерді көрсетумен бірге заңды тұлғаға мекенжай беру. Бұл сондай-ақ деп аталады тұрғын үймен қамтамасыз ету плюс.

Ең алдымен, тұрғылықты жерді беру нақты нені білдіретінін түсіну маңызды. Wtt сәйкес, тұрғылықты жерді қамтамасыз ету болып табылады мекен-жайды жеткізушімен бір топқа жатпайтын заңды, компания немесе жеке тұлғаның тапсырысы бойынша пошталық мекенжайды немесе келу мекенжайын беру. Егер мекенжайды беретін ұйым осы ережеге қосымша қосымша қызметтерді орындаса, біз тұрғылықты жерді плюспен қамтамасыз ету туралы айтамыз. Wtt сәйкес бұл әрекеттер бірге сенім қызметі болып саналады. Келесі қосымша қызметтер ескі Wtt бойынша қатысты:

  • қабылдау қызметін жүзеге асыруды қоспағанда, жеке құқық саласында кеңес беру немесе көмек көрсету;
  • салықтық кеңестер беру немесе салық декларациялары мен ілеспе қызметтермен қамтамасыз ету;
  • жылдық есептерді дайындауға, бағалауға немесе тексеруге немесе әкімшіліктерді жүргізуге қатысты іс-шараларды орындау;
  • заңды тұлғаға немесе компанияға директорды жалдау;
  • жалпы әкімшілік бұйрықпен белгіленген басқа да қосымша қызмет түрлері.

Жоғарыда аталған қосымша қызметтердің бірін орындаумен бірге тұрғылықты жерді ұсыну ескі Wtt бойынша сенімгерлік қызмет болып саналады. Қызметтердің осы комбинациясын ұсынатын ұйымдардың Wtt сәйкес рұқсаты болуы керек.

Wtt 2018 аясында қосымша қызметтер аздап өзгертілді. Енді ол келесі әрекеттерге қатысты:

  • қабылдау қызметін жүзеге асыруды қоспағанда, заңгерлік кеңес беру немесе көмек көрсету;
  • салық декларациялары мен ілеспе қызметтерге қамқорлық жасау;
  • жылдық есептерді дайындауға, бағалауға немесе тексеруге немесе әкімшіліктерді жүргізуге қатысты іс-шараларды орындау;
  • заңды тұлғаға немесе компанияға директорды жалдау;
  • жалпы әкімшілік бұйрықпен белгіленген басқа да қосымша қызмет түрлері.

Wtt 2018 бойынша қосымша қызметтер ескі Wtt бойынша қосымша қызметтерден көп ауытқымайтыны анық. Бірінші тармақ бойынша кеңес беру анықтамасы біршама кеңейтілген және салықтық кеңес беру анықтамадан алынып тасталды, бірақ басқа жағдайда ол бірдей дерлік қосымша қызметтерге қатысты.

Дегенмен, Wtt 2018-ді ескі Wtt-пен салыстырған кезде, тұрғылықты жерді плюспен қамтамасыз етуге қатысты үлкен өзгерісті көруге болады. 3 ж. 4-баптың 2018-тармағына сәйкес, осы Заңның негізінде бөлімде көрсетілген пошталық мекенжайды да, келу мекенжайын да беруге бағытталған қызметті рұқсатсыз жүзеге асыруға тыйым салынады. b сенімгерлік қызметтердің анықтамасы туралы және осы бөлімде көрсетілген қосымша қызметтерді орындау кезінде бір жеке тұлғаның, заңды тұлғаның немесе компанияның пайдасына.[2]

Бұл тыйым тұрғылықты жерді беру және қосымша қызметтерді көрсету жиі болатындықтан пайда болды практикада ажыратылады, бұл бұл қызметтерді бір тарап жүргізбейтінін білдіреді. Оның орнына, мысалы, бір тарап қосымша қызметтерді орындайды, содан кейін клиентті тұрғылықты жерін беретін басқа тараппен байланысқа шығарады. Қосымша қызметтерді көрсету мен тұрғылықты жерді беруді бір тарап жүзеге асырмайтындықтан, біз ескі Wtt бойынша сенім қызметі туралы айтпаймыз. Бұл қызметтерді бөлу арқылы ескі Wtt бойынша рұқсат талап етілмейді және осылайша бұл рұқсатты алу міндеттемесі болдырмайды. Болашақта сенім қызметтерінің мұндай бөлінуіне жол бермеу үшін 3 жылғы 4-баптың 2018-тармағына тыйым салу енгізілген.

3. Сенім қызметтерін бөлуге тыйым салудың практикалық салдары

Ескі Wtt сәйкес, тұрғылықты жерді беруді және қосымша қызметті жүзеге асыруды бөлетін және бұл қызметтерді әртүрлі тараптар орындайтын қызмет жеткізушілердің қызметі сенімгерлік қызмет анықтамасына жатпайды. Дегенмен, 3 ж. 4-баптың 2018-тармағының b Wtt тармақшасына тыйым салумен, траст қызметтерін бөлетін тараптардың мұндай әрекеттерді рұқсатсыз жүргізуіне де тыйым салынады. Бұл өз қызметін осылай жалғастырғысы келетін тараптардың рұқсат алуын талап етеді, сондықтан да Голландия Ұлттық Банкінің бақылауында болады.

Тыйым салу қызмет жеткізушілерінің тұрғылықты жерін беруге де, қосымша қызметтерді көрсетуге де бағытталған әрекеттерді жүзеге асырған кезде Wtt 2018 сәйкес сенім қызметін көрсетуін көздейді. Сондықтан қызмет провайдеріне Wtt сәйкес рұқсатсыз қосымша қызметтер көрсетуге және кейіннен өз клиентін тұрғылықты жерін беретін басқа тараппен байланысқа шығаруға рұқсат етілмейді. Сонымен қатар, қызмет провайдері болып табылады рұқсатсыз клиентті тұрғылықты жерін көрсете алатын және қосымша қызметтерді көрсете алатын әртүрлі тұлғалармен байланысқа түсіру арқылы делдал ретінде әрекет етуге жол берілмейді.[3] Бұл делдалдың өзі тұрғылықты жерін ұсынбаған немесе қосымша қызметтерді орындамаған жағдайда да болады.

4. Клиенттерді тұрғылықты жерді нақты жеткізушілерге бағыттау

Іс жүзінде қосымша қызметтерді орындайтын және кейіннен клиентті белгілі бір тұрғылықты жерді жеткізушіге жіберетін тараптар жиі кездеседі. Бұл жолдаманың орнына тұрғылықты жерді беруші клиентті жіберген тарапқа жиі комиссия төлейді. Дегенмен, Wtt 2018 сәйкес, қызмет провайдерлеріне Wtt болдырмау үшін ынтымақтасуға және қызметтерін әдейі бөлуге рұқсат етілмейді. Ұйым клиенттер үшін қосымша қызметтерді орындаған кезде, бұл клиенттерді тұрғылықты жері бойынша нақты жеткізушілерге жіберуге рұқсат етілмейді. Бұл, атап айтқанда, Wtt болдырмауға бағытталған тараптар арасында ынтымақтастық бар екенін білдіреді. Оның үстіне, жолдама алу үшін комиссия түскенде, сенім қызметтері бөлінген тараптар арасында ынтымақтастық бар екені анық.

Wtt-тің тиісті мақаласы әрекеттерді орындау туралы айтады бағытталған пошталық мекенжайды немесе бару мекенжайын ұсыну және қосымша қызметтерді орындау кезінде. Түзету туралы меморандумға сілтеме жасалды клиентті байланысқа тарту әртүрлі тараптармен.[4] Wtt 2018 - бұл жаңа заң, сондықтан қазіргі уақытта бұл заңға қатысты сот шешімдері жоқ. Сонымен қатар, тиісті әдебиеттер тек осы заңға әкелетін өзгерістерді талқылайды. Бұл қазіргі уақытта заңның іс жүзінде қалай жұмыс істейтіні әлі белгісіз дегенді білдіреді. Нәтижесінде, біз дәл қазір қандай әрекеттердің «бағытталған» және «байланысқа түсу» анықтамаларына сәйкес келетінін білмейміз. Сондықтан қазіргі уақытта 3-баптың 4-тармағының b Wtt 2018 тармақшасының тыйым салуына дәл қандай әрекеттер жататынын айту мүмкін емес. Дегенмен, бұл жылжымалы шкала екені сөзсіз. Тұрғылықты жердің нақты жеткізушілеріне сілтеме жасау және осы жолдамалар үшін комиссия алу клиенттерді тұрғылықты жерді жеткізушімен байланысқа келтіру болып саналады. Клиент негізінен тұрғылықты жерді жеткізушіге тікелей сілтеме жасамаса да, жақсы тәжірибесі бар нақты тұрғын үй жеткізушілерін ұсыну тәуекелді тудырады. Дегенмен, бұл жағдайда клиент хабарласа алатын нақты тұрғын үй провайдері көрсетіледі. Бұл тұрғылықты жерді жеткізушімен «клиентті байланысқа келтіру» ретінде қарастырылатын жақсы мүмкіндік бар. Өйткені, бұл жағдайда клиенттің тұрғылықты жері бойынша провайдерді табу үшін өзі күш салудың қажеті жоқ. Клиент толтырылған Google іздеу бетіне сілтеме жасаған кезде «клиентпен байланыс орнату» туралы айтатынымыз әлі де сұрақ. Себебі, бұл кезде нақты тұрғылықты жерді жеткізуші ұсынылмайды, бірақ мекеме клиентке тұрғылықты жерді жеткізушілердің атауларын береді. Қандай әрекеттер нақты тыйым салу саласына жататынын нақтылау үшін сот тәжірибесінде құқықтық норманы одан әрі дамыту қажет болады.

5. қорытынды

Wtt 2018 қосымша қызметтерді орындайтын және сонымен бірге өз клиенттерін тұрғылықты жерді қамтамасыз ете алатын басқа тарапқа жіберетін тараптар үшін үлкен зардаптарға әкелуі мүмкін екені анық. Ескі Wtt бойынша бұл мекемелер Wtt ауқымына кірмеді, сондықтан Wtt сәйкес рұқсат талап етілмеді. Дегенмен, Wtt 2018 күшіне енгендіктен, сенім қызметтерін бөлу деп аталатын тыйым бар. Бұдан былай тұрғылықты жерді ұсынуға да, қосымша қызметтерді көрсетуге де бағытталған қызметті жүзеге асыратын мекемелер Wtt саласына жатады және осы заңға сәйкес рұқсат алуы керек. Іс жүзінде қосымша қызметтерді орындайтын, содан кейін өз клиенттерін тұрғылықты жері бойынша провайдерге жіберетін көптеген ұйымдар бар. Олар сілтеме жасаған әрбір клиент үшін тұрғылықты жерді жеткізушіден комиссия алады. Дегенмен, Wtt 2018 күшіне енгендіктен, қызмет провайдерлеріне Wtt болдырмау үшін ынтымақтасуға және қызметтерді әдейі бөлуге рұқсат етілмейді. Осы негізде жұмыс істейтін ұйымдар өз қызметіне сыни тұрғыдан қарауы керек. Бұл ұйымдардың екі нұсқасы бар: олар өз қызметін реттейді немесе олар Wtt ауқымына кіреді, сондықтан рұқсатты талап етеді және Голландия Орталық банкінің қадағалауына жатады.

байланыс

If you have questions or comments after reading this article, please feel free to contact mr. Ruby van Kersbergen, lawyer at Law & More via ruby.van.kersbergen@lawandmore.nl, or mr. Tom Meevis, lawyer at Law & More tom.meevis@lawandmore.nl арқылы немесе +31 (0) 40-3690680 нөміріне қоңырау шалыңыз.

 

[1] К. Фрилинк, Нидерландтағы Toezicht Trustkantoren, Девентер: Wolters Kluwer Nederland 2004.

[2] Камерстюккен II 2017/18, 34 910, 7 (Нота ван Вижцигинг).

[3] Камерстюккен II 2017/18, 34 910, 7 (Нота ван Вижцигинг).

[4] Камерстюккен II 2017/18, 34 910, 7 (Нота ван Вижцигинг).

Law & More