Голландияның сенімгерлік басқаруды бақылау актісіне жаңа түзету және тұрақты плита ұсыну

Соңғы жылдары Голландияның сенім секторы жоғары реттелетін секторға айналды. Нидерландыдағы сенім кеңселері қатаң бақылауда. Мұның себебі, реттеуші ақырында сенім кеңселерінің ақшаны жылыстату немесе жалған тараптармен бизнес жүргізу қаупі бар екенін түсінді және түсінді. Сенімді кеңселерді қадағалауға және осы саланы реттеуге мүмкіндік беру үшін 2004 жылы Голландияның Сенімді кеңсесін бақылау актісі (Wtt) күшіне енді. Осы заңның негізінде сенім кеңселері бірнеше талаптарға жауап беруі керек. өз қызметтерін жүргізеді. Жақында Wtt-ке тағы бір түзету қабылданды, ол 1 жылдың 2019 қаңтарынан бастап күшіне енді. Бұл заңға түзету, басқалармен қатар, Wtt сәйкес тұрғылықты жерді жеткізушінің анықтамасы кеңейе түсті. Осы түзетудің нәтижесінде, көптеген институттар Wtt-тің құрамына кіреді, бұл олар үшін үлкен зардаптарға әкелуі мүмкін. Осы мақалада Wtt-тің тұрғылықты жерді ұсынуға қатысты түзетудің нені білдіретіні және осы саладағы түзетудің практикалық салдары қандай болатындығы түсіндіріледі.

Голландияның Сенімді басқаруды бақылау актісіне жаңа түзету және тұрақты плита ұсыну

1. Нидерланд Траст кеңсесін қадағалау туралы актінің негізі

 Сенімгерлік басқарма - бұл кәсіби немесе коммерциялық тұрғыдан, басқа заңды тұлғалармен немесе компанияларсыз немесе онсыз бір немесе бірнеше сенім қызметтерін ұсынатын заңды тұлға, компания немесе жеке тұлға. Wtt атауында көрсетілгендей, сенім кеңселері бақылауға алынады. Бақылаушы орган - Голландияның Орталық банкі. Нидерланды орталық банкінің рұқсатынсыз сенім кеңселерін Нидерландыдағы кеңседен басқаруға болмайды. Wtt басқа субъектілермен қатар сенім кеңсесінің анықтамасын және рұқсат алу үшін Нидерландыдағы сенім кеңселерінің талаптарын қанағаттандырады. Wtt сенімді қызметтердің бес санатын жіктейді. Осы қызметтерді ұсынатын ұйымдар сенім кеңсесі ретінде анықталады және Wtt сәйкес рұқсатты талап етеді. Бұл келесі қызметтерге қатысты:

  • заңды тұлға немесе серіктестіктің директоры немесе серіктесі болу;
  • қосымша қызметтерді көрсетумен бірге мекен-жай немесе пошта мекенжайын ұсыну (тұрғылықты жерді ұсыну);
  • канализациялық компанияны клиенттің пайдасына пайдалану;
  • сату немесе заңды тұлғаларды сатуда делдал болу;
  • қамқоршы ретінде әрекет ету.

Голландия билігі Втт-ты енгізудің түрлі себептері бар. Втт енгізілмес бұрын, сенім секторы, әсіресе кішігірім сенімгерлік кеңселердің үлкен тобына қатысты салыстырылмаған. Қадағалауды енгізе отырып, сенім секторын жақсартуға болады. Wtt-ті енгізудің екінші себебі, Қаржылық Әрекет Беру Күштері сияқты халықаралық ұйымдар сенім кеңселерінің, соның ішінде ақшаны жылыстатуға және бюджеттен жалтаруға қатысуы қаупінің жоғарылағанын көрсетті. Бұл ұйымдардың пікірінше, сенім секторында тұтастық тәуекелі болды, оны реттеу және қадағалау арқылы басқаруға болады. Бұл халықаралық институттар, сонымен қатар, жемқорлыққа ұшырамайтын бизнес-операцияларға шоғырланған және сенім кеңселері өздері кіммен жұмыс жасайтынын білуі керек болған жағдайда, өзіңіздің клиенттеріңізге арналған қағидатты ескере отырып, шаралар ұсынды. Іс бизнестің алаяқтық немесе қылмыстық тараптармен жүргізілуіне жол бермеу болып табылады. Вттты енгізудің соңғы себебі - Нидерландыдағы сенім кеңселеріне қатысты өзін-өзі реттеу жеткіліксіз деп саналды. Барлық кеңселер бірдей ережелерге бағынбады, өйткені барлық кеңселер филиалға немесе кәсіптік ұйымға біріктірілмеген. Сонымен қатар, ережелердің орындалуын қамтамасыз ете алатын қадағалаушы орган жоқ болатын.[1] Осыдан кейін Втт сенімгерлік кеңселеріне қатысты нақты ережелер қабылданғандығын және жоғарыда аталған проблемалардың шешілуін қамтамасыз етті.

2. Тұрғылықты мекен-жайы бойынша қызмет көрсету анықтамасы

 Wtt 2004 жылдан бастап, осы заңға үнемі түзетулер енгізіліп келеді. 6 жылғы 2018 қарашада Нидерланд Сенаты Wtt-ке жаңа түзету қабылдады. 2018 жылдың 2018 қаңтарында күшіне енген жаңа Dutch Trust кеңсесін қадағалау актісімен (Wtt 1) 2019 жылдың XNUMX қаңтарында күшіне енгендіктен, сенім бөлмелері орындауға тиісті талаптар күшейіп, қадағалаушы органда атқару құралдары көп болды. Бұл өзгеріс басқалармен қатар «тұрғылықты жерді плюспен қамтамасыз ету» ұғымын кеңейтті. Ескі Wtt кезінде келесі қызмет сенім қызметі болып саналды: қосымша қызметтерді көрсетумен бірге заңды тұлғаға мекен-жай беру. Бұл сондай-ақ деп аталады тұрғылықты плюс ұсыну.

Біріншіден, домицилді ұсынудың нақты нені білдіретінін түсіну керек. Wtt сәйкес, домицилі қамтамасыз ету болып табылады Тапсырыс бойынша немесе мекен-жай жеткізушісі сол топқа жатпайтын заңды немесе жеке немесе жеке тұлғаға пошта мекенжайын немесе кіру мекен-жайын ұсыну. Егер мекен-жай ұсынатын ұйым осы ережеге қосымша қызмет көрсететін болса, онда біз домицил плюс ұсыну туралы айтамыз. Бірге, бұл әрекеттер Wtt сәйкес сенім қызметі болып саналады. Ескі Wtt-ке келесі қосымша қызметтер қатысты:

  • қабылдау қызметін жүзеге асыруды қоспағанда, кеңес беру немесе жеке заң бойынша көмек көрсету;
  • салық бойынша кеңес беру немесе салық декларациялары мен ілеспе қызметтерге қамқорлық жасау;
  • жылдық есеп берулерді дайындауға, бағалауға немесе тексеруге немесе әкімшілік жүргізуге байланысты қызметті жүзеге асыру;
  • заңды тұлғаға немесе компанияға директорды жалдау;
  • жалпы әкімшілік бұйрықпен тағайындалған басқа қосымша қызмет түрлері.

Тұрғылықты жерді ұсыну, жоғарыда аталған қосымша қызметтердің біреуін орындаумен бірге ескі Wtt-ке сәйкес сенім қызметі болып саналады. Қызметтердің осы комбинациясын ұсынатын ұйымдардың Wtt сәйкес рұқсаты болуы керек.

Wtt 2018 аясында қосымша қызметтер аздап өзгертілді. Қазір ол келесі қызмет түрлеріне қатысты:

  • қабылдау қызметін жүзеге асыруды қоспағанда, заңгерлік кеңес беру немесе көмек көрсету;
  • салық декларациялары мен ілеспе қызметтерге қамқорлық жасау;
  • жылдық есеп берулерді дайындауға, бағалауға немесе тексеруге немесе әкімшілік жүргізуге байланысты қызметті жүзеге асыру;
  • заңды тұлғаға немесе компанияға директорды жалдау;
  • жалпы әкімшілік бұйрықпен тағайындалған басқа қосымша қызмет түрлері.

Wtt 2018 шеңберіндегі қосымша қызметтер ескі Wtt бойынша қосымша қызметтерден көп ауытқымайтыны түсінікті. Бірінші тармаққа сәйкес кеңес беру анықтамасы аздап кеңейтіліп, салықтық кеңес беру анықтамадан алынады, әйтпесе дәл сол қосымша қызметтерге қатысты болады.

Соған қарамастан, Wtt 2018 ескі Wtt-пен салыстырылған кезде, домицилді плюспен қамтамасыз етуде үлкен өзгеріс байқалады. Wtt 3 параграфының 4-бабы 2018-тармағына сәйкес осы Заңның негізінде бөлімде көрсетілгендей почта мекен-жайын немесе кіру мекен-жайын беруге бағытталған қызметті рұқсатсыз жүзеге асыруға тыйым салынады. b) жеке тұлғаның, заңды тұлғаның немесе компанияның мүддесі үшін сенімгерлік қызмет анықтамасы және осы бөлімде көрсетілген қосымша қызметтерді орындау кезінде.[2]

Бұл тыйым үйді ұсыну және қосымша қызметтерді көрсету жиі туындағандықтан пайда болды практикада бөлінген, демек, бұл қызметтерді бір тарап жүзеге асырмайды. Оның орнына, мысалы, бір тарап қосымша қызметтерді жүзеге асырады, содан кейін клиенттің мекен-жайын ұсынатын басқа тараппен байланыс орнатады. Қосымша қызметтерді ұсыну және тұрғылықты жерді ұсынуды бір тарап жүргізбейтіндіктен, біз ескі Wtt сәйкес сенім қызметі туралы сөйлеспейміз. Осы қызметтерді бөлу арқылы ескі Wtt сәйкес рұқсат талап етілмейді және осы рұқсатты алу міндеті орындалмайды. Болашақта сенім қызметтерінің мұндай бөлінуіне жол бермеу үшін Wtt 3 4 b бабының 2018 тармағының XNUMX тармағына тыйым салынды.

3. Сенімді қызметтерді бөлуге тыйым салудың практикалық салдары

Ескі Wtt сәйкес, қызметтерді жеткізушілердің тұрғылықты жері мен қосымша қызмет түрлерін жүзеге асыруды бөлетін және осы қызметтерді әр түрлі тараптар орындайтын қызметтері сенім қызметі анықтамасына кірмейді. Алайда, Wtt 3 4 b-тің 2018-тармағының тыйым салумен, сенім қызметтерін бөлетін тараптарға мұндай қызметті рұқсатсыз жүргізуге тыйым салынады. Бұл өз қызметін осы жолмен жалғастырғысы келетін тараптардың рұқсат алуын талап етеді, сондықтан олар Нидерланд Ұлттық Банкінің бақылауында болады.

Тыйым қызмет провайдерлеріне Wtt 2018 сәйкес сенімгерлік қызмет көрсетуге, олар тұрғылықты мекен-жайы бойынша қызмет көрсетуге де, қосымша қызметтерді орындауға да бағытталған. Сондықтан, провайдерге қосымша қызметтерді көрсетуге және оның клиентін Wtt сәйкес рұқсаты жоқ, тұрғылықты мекенжайын ұсынатын басқа жақпен байланыстыруға рұқсат етілмейді. Сонымен қатар, қызмет жеткізушісі болып табылады клиенттің тұрғылықты жерін ұсына алатын және қосымша қызмет көрсететін әр түрлі тараптармен байланыс орнатып, делдал ретінде әрекет етуге рұқсат етілмейді.[3] Бұл делдал өзінің тұрғылықты жерін ұсынбаса немесе қосымша қызмет көрсетпесе де.

4. Клиенттерді нақты мекен-жай провайдерлеріне бағыттау

Іс жүзінде, қосымша қызметтерді көрсететін, кейіннен клиентті белгілі бір мекен-жай провайдеріне бағыттайтын тараптар бар. Осы жолдаманың орнына, тұрғылықты жерді жеткізуші көбінесе клиентті жіберген жаққа комиссия төлейді. Алайда, Wtt 2018 сәйкес, провайдерлер Wtt-ті болдырмас үшін өз қызметтерін бірлесіп, әдейі бөлуге рұқсат етілмейді. Ұйым клиенттерге қосымша қызмет көрсеткен кезде, бұл клиенттерді белгілі бір тұрғылықты жерінің провайдерлеріне бағыттауға рұқсат етілмейді. Бұл нақтылы түрде ВТ-ны болдырмауға бағытталған тараптар арасындағы ынтымақтастық бар екенін білдіреді. Сонымен қатар, жолдау үшін комиссия келгенде, сенімгерлік қызметтер бөлінетін тараптар арасында ынтымақтастық бар екені анық.

Wtt-тің тиісті мақаласы іс-әрекеттер туралы айтады бағытталған пошта мекенжайын немесе кіру мекен-жайын ұсыну, сонымен қатар қосымша қызметтерді орындау кезінде. Түзету туралы меморандумға жатады клиентті байланыстыру әр түрлі партиялармен.[4] Wtt 2018 - бұл жаңа заң, сондықтан қазіргі уақытта бұл заңға қатысты сот шешімдері жоқ. Сонымен қатар, тиісті әдебиеттерде осы заңға енгізілетін өзгерістер туралы ғана айтылады. Бұл қазіргі уақытта заңның нақты қалай іс жүзінде жұмыс істейтіні әлі белгісіз екенін білдіреді. Нәтижесінде, дәл қазіргі уақытта қандай әрекеттер «бағытталған» және «байланысқа түсіру» анықтамаларына кіретінін біз білмейміз. Сондықтан, 3 жылғы 4-баптың 2018-тармағының b b-тармағына тыйым салынған қандай іс-әрекеттер дәл қазір мүмкін емес. Алайда, бұл жылжымайтын масштаб екендігі белгілі. Жеке мекен-жай провайдерлеріне сілтеме жасау және осы сілтемелер үшін комиссия алу клиенттерді тұрғылықты жердің провайдерімен байланыстыру ретінде қарастырылады. Жақсы тәжірибесі бар нақты мекен-жай провайдерлерін ұсыну тәуекел туғызады, дегенмен клиент негізінен мекен-жай провайдеріне сілтеме жасамайды. Алайда, бұл жағдайда клиент байланыса алатын нақты мекен-жай провайдері туралы айтылады. Мұны тұрғылықты жердің провайдерімен «клиентті байланыстыру» ретінде қарастыруға жақсы мүмкіндік бар. Өйткені, бұл жағдайда клиент өзінің тұрғылықты жерін жеткізушіні табуға күш салудың қажеті жоқ. Клиент толтырылған Google іздеу парағына сілтеме жасалған кезде, біз «клиентпен байланысу» туралы сөйлейтінімізге қатысты мәселе әлі де бар. Себебі, бұл жағдайда нақты мекен-жай провайдерін ұсыну ұсынылмайды, бірақ мекеме клиентке домицилді жеткізушілердің аттарын ұсынады. Тыйым салу қандай іс-әрекеттерге жататындығын нақтылау үшін іс жүргізу заңнамасында құқықтық ереже одан әрі жетілдірілуі керек.

5. қорытынды

Wtt 2018 қосымша қызметтерді жүзеге асыратын партиялар үшін үлкен зардаптарға әкеп соғуы мүмкін және сонымен бірге өз клиенттерін домицесін ұсына алатын басқа тарапқа жіберуі мүмкін. Ескі Втттың жағдайында бұл мекемелер Утт-тің құзырына кірмеді, сондықтан Втт сәйкес рұқсат талап етпеді. Алайда, Wtt 2018 күшіне енген сәттен бастап сенім қызметтерін бөлуге тыйым салынады. Осыдан бастап, тұрғылықты жерді ұсынуға және қосымша қызметтерді көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асыратын мекемелер Wtt шеңберіне кіреді және осы заңға сәйкес рұқсат алу қажет. Іс жүзінде қосымша қызметтер көрсететін, содан кейін клиенттерін тұрғылықты жерінің провайдеріне бағыттайтын көптеген ұйымдар бар. Олар сілтеме жасаған әрбір клиент үшін олар тұрғылықты жердегі провайдерден комиссия алады. Алайда, Wtt 2018 күшіне енген сәттен бастап, провайдерлердің Wtt-ті болдырмау үшін бірлесіп қызметтерді әдейі бөлуіне рұқсат етілмейді. Осы негізде жұмыс жасайтын ұйымдар сондықтан олардың қызметіне сыни көзқараспен қарау керек. Бұл ұйымдардың екі нұсқасы бар: олар өз қызметтерін реттейді немесе олар Втт шеңберіне кіреді, сондықтан рұқсатты талап етеді және Голландия Орталық Банкінің бақылауында болады.

байланыс

Егер сізде осы мақаланы оқығаннан кейін сұрақтарыңыз болса немесе түсініктемелеріңіз болса, мырзаларға хабарласыңыздар. Максим Ходак, адвокат Law & More maxim.hodak@lawandmore.nl немесе мырза арқылы Том Мевис, адвокат Law & More tom.meevis@lawandmore.nl арқылы немесе +31 (0) 40-3690680 нөміріне қоңырау шалыңыз.

 

[1] Фриелинк, Недерландтағы Toezicht Trustkantoren, Deventer: Wolters Kluwer Nederland 2004 ж.

[2] Камерстуккен II 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging).

[3] Камерстуккен II 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging).

[4] Камерстуккен II 2017/18, 34 910, 7 (Nota van Wijziging).

үлес