Сіз виртуалды кеңсе мекен-жайы бойынша компанияны тіркей аласыз ба?

Кәсіпкерлер арасында жиі кездесетін сұрақ - компанияны виртуалды кеңсе мекен-жайы бойынша тіркей аласыз ба. Нидерландыда пошталық мекен-жайы бар шетелдік компаниялар туралы жаңалықтарды жиі оқисыз. Пошта қораптары деп аталатын компаниялардың артықшылықтары бар. Кәсіпкерлердің көпшілігі бұл мүмкіндіктің бар екенін біледі, бірақ оны қалай басқарып, қандай талаптарға сай болу керек, көпшілік үшін әлі де түсініксіз. Мұның бәрі Сауда палатасында тіркеуден басталады. Шетелде тұрсаңыз да бизнесіңізді тіркеуге болады. Алайда, негізгі сұраныс бар: сіздің компанияңыздың голландиялық мекен-жайы болуы керек немесе сіздің компанияңыздың іскери қызметі Голландияда болуы керек.

Сіз-компанияда-виртуалды-кеңсе мекен-жайы бойынша тіркеле аласыз

Веб-дүкеннің заңды талаптары

As the owner of a webshop you have legal obligations towards the customer.  It is mandatory to have a  return policy, you must be reachable for customer enquiries, you are liable for the warranty and you are required to offer at least one after-payment option. In the case of a consumer purchase, the demand is also that a consumer does not have to pay more than 50% of the purchase amount in advance. Of course it is allowed, if the consumer does this voluntarily, to do a full payment but a (web) retailer is not allowed to oblige. This demand only applies when you purchase products, for services, full prepayment is required.

Мекенжайды айту міндетті ме?

Веб-дүкенде байланыс ақпараттарының орналасқан жері анық және қисынды болуы керек. Мұның себебі клиенттің кіммен бизнес жүргізетінін білуге ​​құқығы бар. Бұл талап заңмен қолдау тапқан, сондықтан әрбір веб-дүкен үшін міндетті болып табылады.

Байланыс ақпараты үш бөліктен тұрады:

  • Компанияның жеке басы
  • Компанияның байланыс деректері
  • Компанияның географиялық мекен-жайы.

The identity of the company means the registration details of the company such as the Chamber of Commerce number, the VAT-number and the company name. The contact details are the data that consumers can use to contact the webshop. The geographical address is referred to as the address from which the company does its business. The geographical address must be a visitable address and cannot be a P.O. Box address. In many small webshops, is the contact address  the same as the geographical address. It may be difficult to comply with the requirement to provide contact details. Here below you can read more about how you can still meet this requirement.

Виртуалды мекен-жайы

If you don’t want or aren’t able to give a visitable address on your webshop, you can use a virtual office address. This address can also be managed by the organization you pay rent to. This kind of organizations also have various services such as tracking and forwarding of postal items. Having a Dutch address is good for the trust of visitors of  your webshop.

Кім үшін?

Сізге бірнеше себептерге байланысты виртуалды кеңсе мекен-жайы қажет болуы мүмкін. Виртуалды кеңсенің адресі көбіне:

  • Үйде бизнес жасайтын адамдар; бизнес пен жеке өмірді бөлек ұстағысы келетіндер.
  • Шетелде бизнеспен айналысатын, бірақ сонымен бірге Нидерландыда кеңсе ұстауға тырысатын адамдар;
  • Нидерландыда виртуалды кеңсе алғысы келетін кәсіптері бар адамдар.

Белгілі бір жағдайларда виртуалды мекенжай Сауда-саттық палатасында тіркелуі мүмкін.

Сауда-саттық палатасында тіркеу

Өтініш беру барысында сіздің компанияның бір немесе бірнеше филиалдары тіркеуден өтеді. Бұл процедурада пошта адресі де, кіру мекен-жайы да тіркеледі. Сіздің келген мекен-жайыңыз сіздің филиалдың сол жерде екенін дәлелдейтін жағдайда ғана қолданылады. Мұны жалдау шарты арқылы тексеруге болады. Бұл сіздің компанияңыз бизнес орталығында болса да қолданылады. Егер жалға беру туралы келісімде сіз кеңсені (кеңістікті) тұрақты жалдап тұрғаныңызды көрсететін болсаңыз, сіз оны Сауда-саттық тізіліміне кіру мекен-жайы ретінде тіркей аласыз. Тұрақты жалдау мекен-жайы сіздің әрқашан болуыңыз керек дегенді білдірмейді, бірақ қажет болған жағдайда сізде болу мүмкіндігі болуы керек. Мысалы, егер сіз жұмыс үстелін немесе кеңсені аптасына екі сағатқа жалға алсаңыз, сіздің компанияңызды тіркеуге қойылатын талаптарға жауап беру жеткіліксіз.

Компанияңызды тіркеу үшін сізге бірнеше құжаттардың болуы қажет:

  • Сауда палатасының тіркеу нысандары;
  • A signed rental, – purchase, – or lease contract from the Dutch visiting address;
  • Жеке куәліктің заңды түрде расталған көшірмесі (сіз оны Голландия елшілігімен немесе нотариуспен келісе аласыз);
  • Сіз тұратын шетелдік муниципалитеттің тұрғындар тізілімінің түпнұсқасы немесе заңдастырылған көшірмесі немесе сіздің ресми мекен-жайыңызды көрсететін ресми ұйымның басқа құжаты.

Regulations of the Chamber of Commerce concerning ‘Virtual Office’

In recent years has been noticed that a virtual office was an office where a company was located but where the actual work wasn’t executed. A couple of years ago, the Chamber of Commerce changed the rules for a virtual office. In the past it was common for so-called ‘Ghost’ companies to settle their businesses at a virtual office address. In order to prevent illegal activities, the Chamber of Commerce checks whether the companies are having a virtual office who also carry out their activities from this same address. The Chamber of Commerce calls this sustainable business practice. This does not mean that entrepreneurs who have a virtual office must also be permanently present there, but it does mean that they must have the ability to be permanently present when needed.

Егер сізде осы блог туралы сұрақтарыңыз болса немесе Сауда-өнеркәсіп палатасында қиындықтар туындаса, адвокаттармен байланысыңыз Law & More. Біз сіздің сұрақтарыңызға жауап береміз және қажет болған жағдайда заңгерлік көмек көрсетеміз.

үлес